34 Reacties

5 maanden geleden

Zelf vandaag deze twee setjes binnen gekregen. De grijze is van noppies en is nu in de aanbieding. De bruine is van ter stal. Maar 19,99 voor het hele setje! 馃槏

5 maanden geleden

Vinted! 馃槃 zeker de moeite waard om even te kijken.

5 maanden geleden

Prenatal heeft ook veel kleren en babypark ook

5 maanden geleden

Moms and mini鈥檚, Pr茅natal, Nixnut, Sweet and small, Z8. Zeker ook de moeite waard om op Vinted te kijken. Ze verkopen ook weleens hele nieuwe kleding voor een stuk minder.

5 maanden geleden

Wat versta je precies onder stoer? 馃槉

5 maanden geleden

Ik heb vorige week deze van Dirkje gescoord

5 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Wat versta je precies onder stoer? 馃槉
Niet met vrachtauto鈥檚 ofzo dat bedoel ik meer daar hou ik niet van

5 maanden geleden

Mijn zus had dit pakje van Z8, hij lijkt heel donker en hard maar stond echt zo onwijs leuk! https://www.baby-dump.nl/z8-boxpak-jix-black-iron-532482.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIm7_egt3WhgMV8jsGAB2dbwDaEAQYAyABEgJQw_D_BwE

5 maanden geleden

Is echt waar je van hou ik heb via de app veepee nike pakjes gehaalt zaten hele stoeren bij en prijs is leuk

5 maanden geleden

Geen pakje maar een vestje 馃槏 Kon 'm niet laten liggen

5 maanden geleden

Reactie op WeS187

Geen pakje maar een vestje 馃槏 Kon 'm niet laten liggen
Ohhhhh maar deze is echt om verliefd om te worden馃ス heb je een linkje?

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ohhhhh maar deze is echt om verliefd om te worden馃ス heb je een linkje?
Ik heb 鈥榤 al gevonden hihi

5 maanden geleden

Oh sorry lees het nu pas. Fijn dat je 'm al gevonden hebt! 馃槏

5 maanden geleden

Nextdirect heeft ook leuke jongenskleding. Daar had ik voor m鈥檔 oudste zoon heel veel van. Goede kwaliteit en je ziet er niemand in.

5 maanden geleden

Ik ga voor deze met bijpassend mutsje 馃┑

5 maanden geleden

Guapoo is echt een mega lief merkje voor jongetjes

5 maanden geleden

Voor ons zoontje had ik van Noppies een geboortepakje. Konden toen alleen online shoppen ivm corona. Dirkje, Feetje, Z8 en BESS hebben vaak ook leuke pakjes!

5 maanden geleden

Babystyling.nl vind ik erg leuke dingen opstaan!

5 maanden geleden

Reactie op HeleenMC

Babystyling.nl vind ik erg leuke dingen opstaan!
Ik las in een ander topic dat de maten van Babystyling niet kloppen. Hun kleertjes zijn veel groter dan de aangegeven maat, dus daar zou ik wel rekening mee houden bij de aanschaf van een geboortepakje.

5 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Guapoo is echt een mega lief merkje voor jongetjes
Ik vind guapoo ook echt fantastisch, maar de maten vallen meeega groot! Ons zoontje pastte de kleinste maat echt pas toen hij al een paar maanden oud was en zelfs toen viel het ruim. Een ander leuk merkje vind in hejlenki, maar daar heb ik zelf nog nooit iets van besteld dus ik weet niet hoe die maten vallen.