Zelf vandaag deze twee setjes binnen gekregen. De grijze is van noppies en is nu in de aanbieding. De bruine is van ter stal. Maar 19,99 voor het hele setje! 馃槏
Moms and mini鈥檚, Pr茅natal, Nixnut, Sweet and small, Z8. Zeker ook de moeite waard om op Vinted te kijken. Ze verkopen ook weleens hele nieuwe kleding voor een stuk minder.
Mijn zus had dit pakje van Z8, hij lijkt heel donker en hard maar stond echt zo onwijs leuk!
https://www.baby-dump.nl/z8-boxpak-jix-black-iron-532482.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIm7_egt3WhgMV8jsGAB2dbwDaEAQYAyABEgJQw_D_BwE
Voor ons zoontje had ik van Noppies een geboortepakje. Konden toen alleen online shoppen ivm corona. Dirkje, Feetje, Z8 en BESS hebben vaak ook leuke pakjes!
Ik las in een ander topic dat de maten van Babystyling niet kloppen. Hun kleertjes zijn veel groter dan de aangegeven maat, dus daar zou ik wel rekening mee houden bij de aanschaf van een geboortepakje.
Guapoo is echt een mega lief merkje voor jongetjes
Ik vind guapoo ook echt fantastisch, maar de maten vallen meeega groot! Ons zoontje pastte de kleinste maat echt pas toen hij al een paar maanden oud was en zelfs toen viel het ruim.
Een ander leuk merkje vind in hejlenki, maar daar heb ik zelf nog nooit iets van besteld dus ik weet niet hoe die maten vallen.