34 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb onder andere dit zachte setje van marmar Copenhagen 馃槏

5 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Ik vind guapoo ook echt fantastisch, maar de maten vallen meeega groot! Ons ...
Ja die vind ik ook mega leuk! Ik wist niet dat het zo groot viel overigens, good to know! Wij hebben een wollen vestje/jasje van hejlenki en is echt van super mooie kwaliteit!

5 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Ja die vind ik ook mega leuk! Ik wist niet dat het zo groot viel overigens, ...
En dat merkje valt wel op maat? Dan ga ik me er toch eens aan wagen om wat te bestellen denk ik 馃槏

5 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

En dat merkje valt wel op maat? Dan ga ik me er toch eens aan wagen om wat ...
Sorry voor m鈥檔 late reactie! Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet helemaal weet of het merkje op maat valt. Ik ben zo slecht in dat inschatten 馃檲. Maar kan je vast op internet vinden!

4 maanden geleden

Ik heb deze vanmorgen besteld 馃挋馃グ Dit wordt ons geboorte pakje. Hij is in maat 50/56 en helaas geen andere maten. Is van madebysamantha 鈽猴笍

4 maanden geleden

Reactie op AngRoos

Ik heb deze vanmorgen besteld 馃挋馃グ Dit wordt ons geboorte pakje. Hij is in ...
Deze heb ik ook voor onze kleine man. Helemaal verliefd op dit pakje. 馃槏

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Echt super schattig! Maar wat een bedrag.... weet van mijn dochter dat ze zoveel leuke pakjes had dat ze veel ook niet of maar eenbpaar keer gedragen had en inclusief mutsje vind ik 40+ euro wel aan de prijs 馃

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Hihi ja idem 馃き馃グ love it!

4 maanden geleden

Reactie op Baby22072020

Echt super schattig! Maar wat een bedrag.... weet van mijn dochter dat ze z ...
Ja dat is wel zo. Bij m'n dochter heb ik het geboortepakje bewust nog een paar keer aangedaan. En ik wil ze straks in een mooie lijst doen met foto's, geboortekaartje ect. 鈽猴笍 Wij hebben de afspraak om 1 extra speciaal pakje te hebben en die mag dan wat meer kosten. Verder heb ik ook een hoop via Vinted bijvoorbeeld 鈽猴笍

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Geen pakje maar een vestje 馃槏 Kon 'm niet laten liggen
Heb je er een linkje van? Ik kan 'm niet vinden maar wat prachtig!

4 maanden geleden

Reactie op Amy1990

Ik heb onder andere dit zachte setje van marmar Copenhagen 馃槏
Heel leuk! Heb je een linkje?

4 maanden geleden

Reactie op Baby22072020

Echt super schattig! Maar wat een bedrag.... weet van mijn dochter dat ze z ...
Het is idd niet goedkoop. Mijn zoontje van sept. 22 heeft een Noppies pakje gekregen als geboorte pakje. Was ook met mutsje rond dit bedrag. Moet wel zeggen dat pakje heb ik wel het meeste aangedaan. De rest is gekregen of van bijvoorbeeld de zeeman. Ook leuk maar eigen gekozen pakje blijft toch speciaal.

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Het is idd niet goedkoop. Mijn zoontje van sept. 22 heeft een Noppies pakje ...
馃 eigenlijk slaat het ook nergens op want heb meerdere setjes liggen die ook rond de 25 euro waren en vandaag nog 2 bijgehaald en was bijna 35 euro maar toch is ergens boven de 40 misschien wel mijn grens haha... Nog geen definitieve keus gemaakt maar mogelijk als kanshebber

4 maanden geleden

Reactie op Baby22072020

馃 eigenlijk slaat het ook nergens op want heb meerdere setjes liggen die o ...
Haha ik snap het wel hoor. Aangezien dit ons 2e zoontje is krijgt hij eigenlijk alles al van grote broer. Dan valt 1 setje van iets meer dan 40 wel weer mee. Daarnaast nog wat 2e hands kleertjes gekocht op de Koningsmarkt hier in het dorp. Lekker goedkoop maar nog heel mooi. Heeft hij toch ook nog een beetje zijn eigen kleding. Setje van de foto is trouwens ook erg mooi. Succes met kiezen. 馃槉