26 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Je hebt ook speciale piemelhoedjes馃槀
Hahaha meen je niet dat dit bestaat. Geweldig

3 maanden geleden

Wij hebben ook een meisje en nu sinds een maand een jongen, dus ik was hier ook zoekende in hahaha. Volgens mij is het al genoemd, of een variant ervan, maar wat ik altijd doe; rompertje open, doekje tussen zijn onderbuik en luier proppen en dan alvast de nieuwe luier pakken, uitvouwen en klaarleggen. In die tijd kan hij dan even plassen (ooit gelezen dat ze dit dan vaak doen door nat/koud doekje). Hier werkt een doekje op zn piemel niet, want die ligt er in no time af. Ik doe dit trucje sinds het begin en er is 2x over mij heen geplast en beide keren was ik afgeleid en had ik de oude luier te lang open 馃槀 mijn man is eigenwijs en doet dit niet en heeft al zeker elke week wel 1 a 2 keer mogen poetsen...馃ぃ

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Hahah hier dezelfde situatie. Ik heb geen tips dus maar ik vind sowieso de ...
Hahaha dit werd mij ook verteld, maar vind het bij een jongetje dan toch fijner ofzo. Bij een meisje zit je voor mn gevoel toch echt meer in haar poenie te wroeten en poetsen, terwijl t bij een jongen meer oppervlakkig is en ff hoppa ballen naar links en rechts馃槀 Heb wel soms dat als het een grote en iets vloeibaardere poepluier is, het een beetje in die rimpeltjes van zn ballen blijft zitten 馃槀馃槀馃槀

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Hahaha dit werd mij ook verteld, maar vind het bij een jongetje dan toch fi ...
Hahahahaha nou dit idd. Ik laat mn vriend iig veel meer luiers doen. Bij mn dochter maakte hij het toch minder secuur schoon en was ik bang voor infectie. Nu denk ik; als we een veegje schijt missen komt het de volgende keer wel 馃槀

3 maanden geleden

Ik heb hier de gouden tip, haha! Luiertje open, met een koud doekje (luierdoekje) zijn piemeltje schoonmaken of aanraken. Dan de vieze luier voor zijn piemeltje houden en zachtjes blazen. Hij plast vrijwel meteen en ik ben nooit meer ondergeplast馃憣

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Hahahahaha nou dit idd. Ik laat mn vriend iig veel meer luiers doen. Bij mn ...
Hahah zo waar! 馃ぃ Ik moest zo hard lachen dat zelfs de buren zoiets hadden van wtf馃ぃ馃ぃ馃ぃ zit in de tuin馃き Maar klopt wel wat je zegt, hier 2 jongens en soms vind ik een plekje die is 'opgedroogd'馃槄 helemaal in de ochtend, als het donker is zie je het allemaal toch iets minder goed.