Zoals de titel het aangeeft, broeken dragen na een keizersnede... wie doet dit? Mag het überhaupt ook qua luchten etc, dan wel hoge taille/losse broeken uiteraard, een strakke low waist spijkerbroek is uiteraard niet ideaal.
Ik draag nu constant jurkjes maar zou een broek ook wel fijn vinden, waarschijnlijk krijg ik reacties als doe waar je je goed bij voelt maar ik vraag me af wat anderen doen. Ben nu 2wk geleden bevallen trouwens. 🥰
Ik ben weer broeken gaan dragen na een week of 4. Het gevoel tussen de navel en het litteken vind ik vervelend (beetje brandnetel gevoel) dus ik draag hoger zittende broeken.
mijn keizersnede is nu 4 weken geleden, ik draag alleen nog m’n zwangerschapsbroeken met hoge band. En verder jurkjes, vind andere broeken nog te gevoelig bij mn litteken en buik (mn buik is nog steeds snel pijnlijk en beurs)
Na 2 weken ben ik weer broeken gaan dragen. Nog wel lossere broeken die wat hoger zitten. Heb nog niks met rust geprobeerd, maar weet van de vorige keren dat dat wat langer duurde. En verder, vooral doen waar jij je goed bij voelt 😂
Heb vooral jurkjes gedragen en leggings. Nu sinds kort (4,5 week geleden bevallen) weer een hoge korte broek. Eerder al geprobeerd maar was toen echt nog geen succes
Ik ben zo blij met dit zomerse weer. Elke dag lekker in een jurkje. Een broek zit gewoon echt niet lekker op mijn buik. Morgen 3 weken geleden. Vooral ter hoogte van mijn navel is alles zo gevoelig. Alsof ik een mega sxhaafplek heb op mijn hele buik.
Ik had de volgende dag alweer een broek aan, wel een joggingbroek die dun was en met hoge taille. Na 10 dagen mochten we naar huis (premature tweeling) en heb ik de volgende dag m’n spijkerbroek weer aangedaan. (Ook met hoge taille) nooit ergens last van gehad en wond is prima genezen.