4 Reacties

één maand geleden

Ik heb het ook nog steeds, 11 weken geleden. Ze zeiden dat het positief was, want dan zijn de zenuwen niet kapot..het zou nog over gaan. Dus daar duimen we voor!

één maand geleden

Heel gek misschien! Maar ik heb dit niet gehad aan het begin maar ineens sinds vandaag wel? Het is voor mij nu 13 weken geleden.. Ik hoop dat het dan ook de zenuwen zijn want anders krijg ik toch een beetje paniek 😵‍💫

één maand geleden

Totaal geen ervaring met keizersneden, maar wel met zenuwen. Misschien heb je hier iets aan...? Ik heb een periode geen gevoel gehad in mijn bovenarmen wegens lichte beschadiging/afknelling van zenuwen. Heeft weken aangehouden (dus geen gevoel voor een aantal weken na bevalling ligt daar wel mee in lijn toch? Vooral van binnen heb je dat denk ik niet door als je 'niks' voelt). En toen heb ik maanden lang een beetje blauw gevoel gehad en af en toe een soort kleine stroom stoot. Dat schijnen zenuwen te zijn die opnieuw verbinden, heel goed dus juist.

één maand geleden

Same here, 9,5 week geleden. Ik blijf door masseren ondanks de gevoeligheid... ik verwacht namelijk dat het ook wel weer over gaat en het bij het proces hoort?