15 Reacties

7 maanden geleden

Kinderkraft? Ik heb wel bewust een hele grote gekocht maar ze hebben ook kleinere voor reizen

7 maanden geleden

K heb van prenatal en dan van merk little Dutch heel fijn

7 maanden geleden

Deryan! Toevallig net terug van vakantie en we hadden er 2 bij. Ideaal, rijden super fijn.

7 maanden geleden

Ik heb de Joolz aer+ aangeschaft, en het is echt een hele fijne buggy. Ook omdat je kindje horizontaal kan liggen (wat bij de Bugaboo en de voorganger van Joolz niet kan). Het is alleen inderdaad wel weer een investering…

7 maanden geleden

Ik heb de memores m2 pasgeleden aangeschaft. Vind hem heel erg fijn en de prijs is ook top

7 maanden geleden

Easywalker Jackey2 is een fijne buggy. Is goedkoper dan joolz en bugaboo.

7 maanden geleden

Reactie op Mlisz88

Easywalker Jackey2 is een fijne buggy. Is goedkoper dan joolz en bugaboo.
Deze hebben wij ook: echt een aanrader!

7 maanden geleden

Reactie op Feliesje94

Deze hebben wij ook: echt een aanrader!
Ja deze hebben wij ook nu. Vind wel dat hij er alsnog in hangt, vinden jullie dat ook? Had deze juist gekocht omdat er stond dat hij volledig rechtop kon maar vind van niet, of doe ik iets verkeerds?

7 maanden geleden

Reactie op katieperrie

Ja deze hebben wij ook nu. Vind wel dat hij er alsnog in hangt, vinden jull ...
Oh mij stoort het niet. Ik zet Liv tussendoor gewoon wat hoger en dan zakt ze niet. Maar dat komt door hun leeftijd. Je zult zien als ze voorbij de 1 zijn is dat voorbij.

7 maanden geleden

Joolz is heel fijn (maar ook duur)

7 maanden geleden

Bedankt voor jullie tips! Wat een prijzen hè die buggy’s! Ik wil er wel 1 waar ze inderdaad rechtop kan zitten maar ook liggen..

7 maanden geleden

Cybex Libelle buggy! Past ook perfect in de bakfiets, lichtgewicht en makkelijk in en uit te klappen

7 maanden geleden

Joolz buggy heb ik. Zo super blij mee. Nu op vakantie ermee en is echt een top ding! Ik zal hem iedereen ook aanraden.

7 maanden geleden

Wij hebben de koelstra re-act, fijn ding en qua prijs ook goed te doen!

7 maanden geleden

https://www.babyentiener.nl/born-lucky-buggy-flow-beige.html?gad_source=1&gad_campaignid=20930100651&gbraid=0AAAAAD4I60mNcxR5BReL03v5vKcxvRDAN&gclid=Cj0KCQjwlMfABhCWARIsADGXdy8bG9A6R8iiyxdTnvc1FlZM6sxhdRP1F94LJzeR43ZrN3FitNwIOQYaAvP_EALw_wcB Wij hebben deze aangeschaft, fijn ding. Niet heel compact op te vouwen zonder veel handelingen, maar wel licht gewicht. Wielen kunnen eraf en dan is hij niet zo groot meer!