9 Reacties

één maand geleden

Ik ben hier ook naar op zoek? Heeft niemand tips? :)

één maand geleden

Ik vind zelf de easywalker miley 2 echt super. Die hebben wij gebruikt voor vakantie en vond m echt super. Heel licht en kan ook plat, handig voor dutjes! Is qua prijs ook goed te doen:)

één maand geleden

Reactie op Marloes12334

Ik heb met de black friday de easywalker jackey 2 gekocht. Zoooveel keus.. haha. Gisteravond uitgepakt. Hij oogt wel groter dan we hadden verwacht. We hebben eerder al eens de joolz aer+ meegehad op vakantie maar deze was voor 1x prima (liepen vaak op de rem en was echt heel klein en gammel). Maar de jackey voelt nu al heel stevig aan en klapt meteen heel fijn in! ☺️

één maand geleden

Reactie op Marloes12334

En de jackey kan helemaal plat, ook heel fijn voor de dutjes :)

één maand geleden

Easywalker Jackey2 buggy Nu bij prenatal afgeprijsd voor 229. En ja je gaat 'm vaker gebruiken dan alleen voor vakanties. Met 2 uiterlijk 3 jaar zijn kinderen te groot voor de kinderwagen, maar kunnen ze niet altijd overal lopen. Op vakantie in de stad, dagje dierentuin etc. Echt een aanrader deze buggy.

één maand geleden

Wij hebben nu de Deryan Luxe Easy mee op vakantie. Prima buggy voor het geld (nu ook weer €99). Denk dat er vast luxere te krijgen zijn, maar deze doet goed zijn werk. We konden hem mee als handbagage in het vliegtuig, hij is klein en wendbaar. Kan plat, onze meid heeft er al een aantal keer in geslapen. Handig venster in de kap om even te checken hoe het gaat. Twee minpuntjes is dat hij wel iets te laag is voor mijn vriend (die is 2m) en soms als ik haast heb en grote stappen neem, trap ik opeens op de rem. Maar gewoon tevreden:)

één maand geleden

Ik heb een tweedehands yoyo. Zo'n fijn ding dat ik al heel snel de wagen in de garage heb gezet en alleen nog maar de buggy gebruikte vanaf een maand of 9.

één maand geleden

Dank! Mag de jackey ook mee als handbagage?

één maand geleden

Reactie op Marloes12334

Dank! Mag de jackey ook mee als handbagage?
Dat ligt aan de maatschappij. Wij zijn met transavia geweest met een echte dikke zware kinderwagen. Bij hen staat tot 10kg mag gratis mee (dat is bijna overal zo. Boven de 10 betaal je dan voor elke kg extra af van je ruim bagage. Dus stel jullie vliegen met z'n 3e (2 stoelen) en 2 koffers dus beiden 20kg dan mogen jullie samen bij een buggy boven 10 bijvoorbeeld 38 kg meenemen als de buggy 12 is. Jackey weegt maar 7.5 kg en mag dus gratis het ruim in. Koop dan wel een zak voor de kinderwagen (buggy) te beschermen. Soms moet je dan de buggy inleveren bij de koffers, sommige maatschappijen zeggen mag mee tot de gate en wordt dan ingeklapt en in het ruim gelegd.