11 Reacties Nieuwste boven Gebruik je wel ORS? Ik zou meteen helemaal in de stress schieten. 馃檲
Reactie op mama van Ayla 馃挄 Gebruik je wel ORS? Ik zou meteen helemaal in de stress schieten. 馃檲
Wat is ors 馃檲馃檲
Reactie op CatalinaH Wat is ors 馃檲馃檲
Een poeder die je met water moet mengen om uitdroging te voorkomen.
Reactie op mama van Ayla 馃挄 Een poeder die je met water moet mengen om uitdroging te voorkomen.
Ga het gelijk opzoeken anders moet k bellen morgen naar de huisarts
Reactie op CatalinaH Ga het gelijk opzoeken anders moet k bellen morgen naar de huisarts
Kun je kopen bij de Kruidvat. Hier is die nog open, misschien bij jou ook nog wel. Zou het je wel adviseren want een week lang waterdunne diarree vind ik wel zorgelijk!
Beterschap! 鉂わ笍
Reactie op mama van Ayla 馃挄 Kun je kopen bij de Kruidvat. Hier is die nog open, misschien bij jou ook n ...
Dankjwel 鉂わ笍馃檹馃従ga gelijk halen
Ik ben een week ziek geweest van buikgriep. Ors oplossen in water is fijn om wel wat binnen te krijgen. Soms verkopen ze het ook in de supermarkt
Reactie op djoekem0m Ik ben een week ziek geweest van buikgriep. Ors oplossen in water is fijn ...
Awwh hoop dat je nu beter voelt Kruidvat gaat vijf uur dicht bij ons dus ga zo de deur uit even halen
Dankjwel dames 馃檹馃従
Reactie op CatalinaH Awwh hoop dat je nu beter voelt Kruidvat gaat vijf uur dicht bij ons dus ga ...
Ja gelukkig wel! Ik ben weer opgeknapt. Beterschap voor jou!
Reactie op djoekem0m Ja gelukkig wel! Ik ben weer opgeknapt. Beterschap voor jou!
Dankjewel