6 Reacties

4 dagen geleden

Ja hoor hier ook. De darmen van onze kleintjes zijn nog aan het doorrijpen en kunnen dus nog last hebben van al het nieuwe vaste voedsel. Hier uit zich dat ook in buikpijn, overstrekken en kreunend huilen. Dat vooral ook snachts waar hij, en ik dan dus wakker van liggen. Ik moet hem dan weer helpen met scheetjes laten zoals we dat de eerste weken ook deden.(Ik geef zn hapje meestal savonds tijdens ons avondeten, dus ga nu overwegen het eerder te geven om te kijken of dat scheelt). En inderdaad het ene hapje reageren ze beter op dan het andere. Dat is een kwestie van proberen.

4 dagen geleden

Reactie op CMJ1995

Ja hoor hier ook. De darmen van onze kleintjes zijn nog aan het doorrijpen ...
Ik heb dit ook gedaan! Hoeveelheid weer een beetje naar beneden aangepast en ‘s middags groente gegeven ipv ‘s avonds. Werkt super!!

4 dagen geleden

Hier ook enorme buikpijn. Ons zoontje heeft altijd al heel veel last van krampjes gehad en dan vooral snachts veel last van. Nu had hij eerst super veel moeite met poepen met volledig bv en nu sinds we afgelopen week begonnen zijn met hapjes blijft hij aan de lopende band poepen. Overdag heeft hij er geen last van maar de nachten zijn weer super zwaar. Hij wordt sws nog 3/4 keer wakker voor voeding en nu ook vaak 2 keer huilend van de pijn. Ik geef dan een massage en vaak poept hij dan en slaapt hij uiteindelijk weer verder. Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet..

4 dagen geleden

Wat sneu! Wat je kan doen is toch even helemaal stoppen met hapjes tot 6 maanden. Daarna kan je via kleintjes methode kijken wat je kan aanbieden per leeftijd, hij heeft dit helemaal uitgeschreven i.v.m. darmrijping.

4 dagen geleden

Ons zoontje krijgt ook hapjes en vind ze heerlijk maar mede door ook reflux reageert hij wat heftiger op appel. We gaan het de volgende keer proberen met sab simplex toe te voegen zoals we ook gedaan hebben in de "krampjes-periode". De hapjes zijn hier verder een groot succes en het is huilen als het op is. En voordeel is ons manneke kan nu eindelijk goed ontlasten. Misschien waar je zoontje op reageert even uitstellen?

4 dagen geleden

Oh ja ons zoontje is nu bijna 23 weken