68 Reacties

2 maanden geleden

Onze dochter wordt stipt iedere 4u wakker.

2 maanden geleden

Hier ook zo hoor 🙈 kleine is vandaag 14wk Meestal idd zeker elke 3u, laatst zelfs nacht gehad van van elke 1,5/2u🥴 denk dat dat regeldagje qas, ging overdag ook zo namelijk 2x gehad dat ie er dik 6u tussen gelaten heeft, maar toen was ie ook daarvoor 3+u wakker🙈 Je bent zeker niet de enige!🙈

2 maanden geleden

Hier 16 weken en ook geregeld nog om de drie uur. Soms 4 uur, en tot nu toe nog maar 2 keer voorgekomen dat hij er langer dan 4 uur tussen heeft gelaten heeft.

2 maanden geleden

Hier 12 weken en zeker elke 3 uur, meestal 2,5. ‘s avonds nog clusteren om het feest compleet te maken. Hier in mijn omgeving nog een paar newborns die hetzelfde doen…

2 maanden geleden

Hier ook zowel overdag als snachts elke 3 uur! soms zelfs eerder. Je bent niet de enige :)

2 maanden geleden

Hier ook en onze is 14 weken. Geven jullie de fles of baby voeding? Ik vraag me af of dat verschil maakt.

2 maanden geleden

Reactie op DeniseHK94

Hier ook en onze is 14 weken. Geven jullie de fles of baby voeding? Ik vra ...
Borstvoeding!

2 maanden geleden

Hier ook ongeveer om de 3 uur met borstvoeding

2 maanden geleden

Is niets geks aan hoor! Mijn derde kwam tot bijna een jaar voor een nachtelijke voeding. De vierde slaapt al sinds 2 dagen na zijn geboorte minimaal 5 uur achter elkaar door, verschilt zo per kindje ☺️

2 maanden geleden

Hier ook hoor elke 1,5 tot 3 uur max en dan komt hij weer voor voeding

2 maanden geleden

Vannacht was het 23.00, 01.00, 2.45, 5.10, 7.43... dus ja, ik herken het wel 😅 Maar er zit ook wel eens een nacht tussen dat ze maar 1x komt rond 3 en dan doorslaapt tot 7

2 maanden geleden

13 weken oud en hier ook stipt elke 3 uur. Soms 4 met mazzel. Vind het slopend icm vroeg opstaan ivm peuter

2 maanden geleden

Hier ook hoor! Het is zwaar, maar heel normaal.

2 maanden geleden

Hier ook hoor, meestal na 19u wel slapen tot 23.00, maar daarna weer om 2u en dan om 5u en de rest van de dag zo verder..

2 maanden geleden

Reactie op lollinga

Vannacht was het 23.00, 01.00, 2.45, 5.10, 7.43... dus ja, ik herken het we ...
Precies dit. Deze ene keer om de twee uur en de andere keer laat ze er ineens 3 of soms 4 uur tussen. Ze slaapt nu wel vaak van 20/21 tot een uur of 1/2/3... dus een langer blok. Niet heel opbeurend maar mijn oudste had tot zeker 1,5 nog een nachtvoeding.

2 maanden geleden

Reactie op MTC

13 weken oud en hier ook stipt elke 3 uur. Soms 4 met mazzel. Vind het slop ...
Ja, die combinatie hier ook. Slaapt de één wat langer s ochtends, is de ander al om 5 of 6u wakker . Wel heel blij met vaderschapsverlof, doen we afwisselend de ochtenden.

2 maanden geleden

Reactie op Jhm21

Ja, die combinatie hier ook. Slaapt de één wat langer s ochtends, is de and ...
Haha ja, zo belachelijk vroeg ook he. Gelukkig doet mijn lieve man alle ochtenden 🥰

2 maanden geleden

Hier ook hoor. Ik dacht ook al dat ik de enige was die wat fout deed, dus dank voor dit topic 😅

2 maanden geleden

Bij mij ook hoor om de 3 uur max

2 maanden geleden

Hier ook en met geluk 4 of 5