68 Reacties

één maand geleden

Mijne komt ook regelmatig 2x p nacht. Rond de 3/4 uur. Maak je niet teveel druk elk kind is anders en, hij gaat vanzelf steeds langer door slapen.

één maand geleden

Yep. Hier 19 weken en nog steeds elke 2,5/3 uur.. op 1 hand te tellen dat er 4 uur of langer tussen heeft gezeten. Ik probeer mij er niet al te druk om te maken. Schijnbaar heeft ze er behoefte aan en ik wil haar graag helpen in die behoefte. Daarna gaat ze ook altijd weer heerlijk slapen, dus die paar uur slaap die ik dan mis.. Ach, dat haal ik wel weer in als ze 18 is ☺️

één maand geleden

Reactie op Trotsemamavan

Hier komt ze ook nog regelmatig om de 3 uur. Soms zelfs om de 1.5/2. Slap ...
Heel herkenbaar hier ook hoor met 14 weken. Afgelopen nacht sliep hij wel door, 21.30-4.15 maar dat zal door de vaccinatie komen haha!

één maand geleden

Hier clustert ze tussen 19 en 21.slaapt dan van 2100-01 00. Dan weer tot 0330, 0530,0630,0730 en dan staan we op 15 weken is ze nu. Doet dit nu zo'n 3/4 weken. Daarvoor sliep ze van 2100-430/530

één maand geleden

Reactie op rbcca_x

Heel herkenbaar hier ook hoor met 14 weken. Afgelopen nacht sliep hij wel d ...
Hier van de week ook 1 keer van 9 tot 3. Maar was hij wel ziek 😁 en natuurlijk sliep ik zelf niet door, dus dat bijslapen viel ook wat tegen 😂

één maand geleden

Hier nog steeds elke 3, max 4 uur met kunstvoeding. De laatste paar nachten zelfs iedere 1,5 a 2 uur maar dat zal de sprong/regressie zijn verwacht ik. Slopend

18 dagen geleden

16 weken en voed snachts nog iedere 3uur. Soms eerste stuk na 4/5uur als k mazzel heb

18 dagen geleden

Ons zoontje is 22 weken en komt om de 2,5/3 uur. Hij heeft ook heel veel last van krampjes gehad maar heb het idee dat dit wat minder is en hij alleen nog wakker wordt voor wat voeding en slaapt daarna gelukkig meteen weer verder. Hier nog nooit meer als 4 uur achter elkaar geslapen.