12 Reacties

3 maanden geleden

Lijkt mij persoonlijk niet echt veilig😊

3 maanden geleden

Een camera? Snap niet helemaal wat je bedoelt? Je zit er bij in de auto dus kan gewoon omijken toch? Wij hebben zo'n spiegel aan de hoofdsteun achterbank zodat je ook kan kijken als je zelf aan het rijden bent.

3 maanden geleden

Reactie op Cels

Lijkt mij persoonlijk niet echt veilig😊
Want waarom?

3 maanden geleden

Reactie op katieperrie

Een camera? Snap niet helemaal wat je bedoelt? Je zit er bij in de auto dus ...
Ja een camera die je op de hoofdsteun kan doen en dan de monitor op het dashboard. Onze baby word achterstevoren vervoerd in de maxi cosi dus dan zie ik haar niet? Zo’n spiegeltje is levensgevaarlijk met de zon kan je brand van krijgen

3 maanden geleden

Ik lees mee, dit lijkt mij heeel handig.

3 maanden geleden

Reactie op makelifejoyful

Ja een camera die je op de hoofdsteun kan doen en dan de monitor op het das ...
Het lijkt mij heel onveilig, zo’n camera. Dan ben je heel erg afgeleid. Vraag me ook af of dit mag. Een spiegel veroorzaakt echt geen brand hoor, kan je gerust in de auto doen!

3 maanden geleden

Totaal onveilig een camera. Dan kan je net zo goed met je telefoon gaan spelen tijdens het rijden! Spiegeltje kun je prima gebruiken en anders niks. Wat moet er gebeuren met je kind tijdens de autorit volgens jou? Als het huilt hoor je dat echt wel (of je moet de muziek op standje disco zetten)

3 maanden geleden

Reactie op Nams

Het lijkt mij heel onveilig, zo’n camera. Dan ben je heel erg afgeleid. Vra ...
Kijk filmpjes op YouTube word afgeraden door de weerkaatsting krijg je brand, je moet ook wel eens navigeren dan kijk je toch ook op een scherm?

3 maanden geleden

De kans op brand is wel echt heeeel klein, dan kan je beter niet in de auto stappen want ook risico... En mocht je het fijn vinden, gooi je er lekker een doek overheen op de zonnige dagen als je niet rijd. Maar een camera is absoluut niet veilig lijkt mij.

3 maanden geleden

Reactie op makelifejoyful

Ja een camera die je op de hoofdsteun kan doen en dan de monitor op het das ...
Levensgevaarlijk zal wel meevallen hoor wow haha. De zon staat toch niet op dat spiegeltje? Zonnescherm hangt voor het raam. Lijkt me gevaarlijker om op een scherm te kijken tijdens het rijden naar je baby die een halve meter achter je zit?

3 maanden geleden

Ik heb nooit een spiegel, camera oid gebruikt. Alle baby's zitten achterste voren voor de veiligheid. Je kunt haar horen.. Zien heeft wmb weinig meerwaarde want je kunt toch niks doen tijdens het rijden, lijkt me alleen maar afleiden? Gewoon altijd veilig erin zetten, geen losse knuffels etc. en als ze gaat huilen kalmerende woorden tot je gearriveerd bent.