3 Reacties

vorig jaar

Wij hebben een campertrip gemaakt toen onze baby 10 weken oud was! En huurden toen een Atlas 5. Ik sliep met de baby achterin (hadden haar in de bak van de cosleeper liggen, die stond dus naast me op bed) en mn vriend lag languit in het bed dat je omlaag kon trekken. Wij vonden het ideaal zo! Zeker ook met douche en wc aan boord omdat je toch minder rijdt. Maar, geen idee hoe dat met een 1 jarige is, die natuurlijk veel beweeglijker is. Er is iig wel genoeg bergruimte vonden we :)

vorig jaar

Toen onze oudste net 1 jaar was zijn we naar Oostenrijk geweest. Zij sliep in een Deryan tentje, die hadden we met een spanband op het achterste bed vast gezet. Ging prima! We hadden een 5 persoons camper, een Burstner. Ik vond het ideaal dat ik achterin 2 losse bedden had, 1 voor het tentje en de andere om te verschonen, om met haar op te spelen bij slecht weer en bij onrust kon ik er naast slapen.

vorig jaar

Wij zijn met ons dochtertje van toen 5 weken oud (en met onze hond van 18 jaar馃榾) naar Zuid-Frankrijk gereden om mijn schoonouders te verrassen die daar wonen. Ging super! We hebben een Citro毛n Jumper (buscamper) en ze sliep in een zelf gefabriceerd bedje boven ons bed; met spanbanden hadden we daar de wieg van de kinderwagen opgehangen. Maar met een volgende vakantie zal ze daar ook niet meer in passen, dus wij zijn ook op zoek naar een andere oplossing en wellicht zelfs een andere camper tegen die tijd .. Dus ik lees even mee. ;-) We hadden trouwens ook een Deryan-tentje voor haar voor buiten, aanrader!