7 Reacties

Opblaasbadje/ opklapbadje wat bijvoorbeeld in een douche past. Maar die je ook als speelbadje buiten kan gebruiken

2 weken geleden

Honden bad van action!! Kun je goed meenemen, hoef je niet op te blazen. Ideaal echt.

2 weken geleden

Hoe oud is jullie kindje? Wij nemen altijd zelf wat speelgoed mee uit Nederland, zeker voor in het zwembad. Wij gaan ook altijd naar Spanje op de camping, en speelgoed voor in het zwembad durven ze op campings vaak de jackpot te vragen. Neem ook reserve zwemkleding mee. Ik heb ook altijd een stekkerdoos extra bij, zodat ik de baby camera aankan zetten. Wij hebben een eigen caravan dus dat ligt er al in. Ook heb ik in de caravan een valhek onder het bed zitten. Ik neem ook altijd iets van pindakaas mee van huis haha, maar dat lusten ze hier graag 😂🙈 Genoeg luiers, ze hebben daar ook luiers maar heb waar wij zitten niet hetzelfde type gevonden. Hetzelfde met baby voeding, weet niet of je kindje nog iets van een fles krijgt maar dan is dat ook handig! Verder ga je gelukkig niet naar een 3e wereld land en hebben ze eigenlijk alles wat wij ook hebben! Mag ik vragen waar jullie heen gaan? Wij zitten altijd op el delfin verde 😁

vorige week

Ventilator! Voor de warme dagen, je hebt bij de camping winkels mooie kleine. Voor ons afgelopen zomer onmisbaar in de caravan. Zeker voor de dutjes overdag

5 uur geleden

Reactie op Naomii

Hoe oud is jullie kindje? Wij nemen altijd zelf wat speelgoed mee uit Neder ...
Oeh el delfin verde ben ik vroeger als kind vaak geweest! Wij gaan nu naar camping Enmar.