21 Reacties

vorige maand

Niet kleinschalig, maar wij zijn afgelopen zomer in Barcelo fuertaventura mar geweest, in caleta del fuste. Wij hadden een kamer boven, maar ze hebben ook kamers beneden met jacuzzi. Daar zou ik dan voor kiezen, kun je met dutjes ook zelf nog buiten zitten oid. Veel gras eromheen dus de kleine kan daar ook spelen. Dichtbij winkeltjes, loopafstand strand. Grote en mooie kamers, all inclusive. Eten vonden wij echt heel goed! Voldoende taxi’s die ook een kinderstoel hebben (moet je wel even specifiek naar vragen) zo kun je makkelijk bij een groter winkelcentrum komen bijv.

vorige maand

hey! wij gaan in dec naar villas by dunas... misschien groter dan je bedoelde, maar ons trokken de kids faciliteiten en half pension(voor redelijke prijs) aan. wij hebben nu een 3 kamer appartement zodat de kids en wij eigen kamer hebben.

vorige maand

dit is op gran canaria, ff vergeten in andere bericht

vorige maand

Reactie op nightraven

hey! wij gaan in dec naar villas by dunas... misschien groter dan je bedoel ...
Daar ben ik net met vriendinnen geweest. Kamer is heel schoon maar de rest..🙈😂

vorige maand

Reactie op MD999

Niet kleinschalig, maar wij zijn afgelopen zomer in Barcelo fuertaventura m ...
Dankjewel! Ga even kijken 😊

vorige maand

Hou je er rekening mee dat het weer echt nog wel koud/fris kan zijn en dat het niet echt zwemwater is, al helemaal niet met een kindje. Geen idee of je dat erg vindt😁

vorige maand

https://www.tui.nl/hyde-park-lane-50950954/?gad_source=1&gad_campaignid=20179279388&gbraid=0AAAAAD-RMCeLXyJccSHLqQEodF6GQWM0r&gclid=Cj0KCQiAq7HIBhDoARIsAOATDxDyk0UidkJ_oTSmRQxvbAZQBfvRPC669gbGC_4l4BgKRCPQKPw-7FEaAny8EALw_wcB Hyde park lane lanzarote is ideaal met kleine kinderen. Alleen niet echt zandstrand (dat is op lanzarote niet echt). Maar huisje met airco, veel privacy etc. Jaren geleden geweest met de oudste toen 2 en er waren super veel kleine kindjes.

vorige maand

Reactie op Baby#2ontheway!:)

Hou je er rekening mee dat het weer echt nog wel koud/fris kan zijn en dat ...
Oh, ging er vanuit dat het rond de 20 graden was en dat het daar lekkerder voelt 🙈😂

vorige maand

Hou je er rekening mee dat het weer echt nog wel koud/fris kan zijn en dat ...
Dankjewel trouwens voor je reactie

vorige maand

Ziet er inderdaad heel leuk uit! Bedankt

vorige maand

Reactie op sas202407

Ziet er inderdaad heel leuk uit! Bedankt
Graag gedaan, wij hebben toen enorm genoten. Meeste is gewoon op loopafstand. En je kunt een auto huren om de rest te verkennen. Hebben wij ook gedaan.

vorige maand

Reactie op sas202407

Oh, ging er vanuit dat het rond de 20 graden was en dat het daar lekkerder ...
Als je iets meer zonzekerheid wil zou ik naar Egypte gaan. Eind februari is het daar heerlijk. Wij zijn afgelopen december geweest en hadden een hotelkamer aan het zwembad, baby slapen en wij aan het zwembad liggen. Heerlijk! We gaan volgend jaar weer

vorige maand

Als je iets meer zonzekerheid wil zou ik naar Egypte gaan. Eind februari is ...
Dankjewel voor je reactie. Is het wel veilig? Is code oranje gebied toch?

4 weken geleden

Wij zijn vorige maand in Gran Canaria geweest met onze toen bijna 15 maanden zoontje en dochter van 3,5. Servatur Waikiki in Playa del Ingles. Echt super goed bevallen. 10 min lopen naar het strand :). En all inclusive

4 weken geleden

Wij zijn enthousiast over buendia corralejo nohotel. Geen all inclusive maar wel restaurant erbij en andere faciliteiten, maar relaxte plek en genoeg leuks op loopafstand.

4 weken geleden

Reactie op sas202407

Dankjewel voor je reactie. Is het wel veilig? Is code oranje gebied toch?
De rode en oranje gebieden kom je als toerist niet. De rest is code geel, net zoals bijvoorbeeld Frankrijk;) Als je wil kan ik het hotel voor je opzoeken:).

4 weken geleden

De rode en oranje gebieden kom je als toerist niet. De rest is code geel, ...
Ja doe toch maar. Dacht dat alles oranje was 🙈😂

4 weken geleden

Reactie op sas202407

Dankje voor je reactie trouwens 😊

4 weken geleden

Reactie op sas202407

We zijn in veel hotels geweest in Egypte, maar deze springt er wel echt bovenuit. De recensies liegen niet. Wij hadden tickets geboekt via Easyjet en apart een hotel. Vanaf de luchthaven een uber genomen, was €7 ofzo. Veel plezier met de voorpret

4 weken geleden

We zijn in veel hotels geweest in Egypte, maar deze springt er wel echt bov ...
P.s. ik heb begrepen dat alle hotels van de keten Sunrise dezelfde standaarden hanteren. Hier hadden wij dus deze kamer en dat was echt top met dutjes enz