Hoi allemaal,
Begin juli ben ik bevallen..
Het was geen makkelijke bevalling, kindje lag o.a. in sterrenkijker, maar het is toch op de natuurlijke manier gelukt met behulp van een knip.
De weken erna heb ik best wat last gehad, waaronder aan m'n clitoris. Ik heb dat nagevraagd aan m'n vk en zij zei dat ze niet heeft gezien dat ik bij m'n clitoris ben uitgescheurd. Ze dacht dat het misschien een (inwendig) schaafwondje was omdat de bevalling zo heftig was.
Nu ruim 8 weken later, probeerde ik gisteren m'n Satisfier weer eens uit 🤭 Maar dat was dus écht geen fijn gevoel! Ik heb de afgelopen tijd vaak met een vibrator gemasturbeerd, dat gaat gewoon goed en is ook fijn, maar de Satisfier gebruikte ik vandaag weer voor het eerst en dat is echt nog veel te overgevoelig.
Ik heb ook het idee dat klaarkomen veel langer duurt sinds m'n bevalling omdat het soms ook een beetje gevoelloos lijkt ofzo. Gewoon de gevoeligheid van m'n clitoris lijkt dus veranderd te zijn, daar komt het eigenlijk op neer.
Heeft iemand hier misschien ook een klein scheurtje of wondje in de clitoris (gehad) en hoelang duurde het voordat dit hersteld was?