488 Reacties

één maand geleden

Oké als ik het hier allemaal lees is het luxe, maar… Waarom kan het tweede blok nooit zo lang duren? 😩

één maand geleden

Reactie op PHv

Oké als ik het hier allemaal lees is het luxe, maar… Waarom kan het tweede ...
Dat vraag ik mij dus ook af 🤷🏻‍♀️ Waarom het eerste blok wel en daarna gewoon weer na 3 uur de ogen open?

één maand geleden

Wat een topnacht. Baby sliep uit zichzelf tot half6, noooooit eerder gebeurd. Helaas werd ik wakker om 2.20 zonder reden en heb daarna niet meer geslapen. Ik word er soms wanhopig van

één maand geleden

Heerlijke nacht en dag gehad! Gisteravond van 9 tot 3 geslapen ondanks in en uit de maxi cosi en aan- en uitkleden. En vandaag van 14 tot 18 geslapen.. was bijna de hoop verloren, maar de kleine slaapt ineens heel goed 🥰

één maand geleden

Zeg me aub dat ik niet alleen ben. Ik wil graag slapen, maar daar denkt iemand anders over… Viel in slaap aan de borst, maar na 5 seconden sprongen haar ogen open en nu ligt ze naast me te hijgen, te trappen, te zwaaien, etc. Dit gaat nog laaaaaaaaaang duren…

één maand geleden

Reactie op PHv

Zeg me aub dat ik niet alleen ben. Ik wil graag slapen, maar daar denkt iem ...
Ik heb zitten wachten of baby nog een keer voor een fles kwam (dom, I know) want z'n laatste was om 19.00 uur. Maar hij kwam vandaag en gisteren steeds iets eerder, al na 3 of 3,5 uur, vandaar de twijfel.. Het is nu over 23.30 dus ik verwacht het niet meer, met als gevolg dat ik er waarschijnlijk over een uurtje of 2, misschien 3, weer uit kan. Weet je hoeveel slaap dat was geweest als ik gewoon om 21.00 in bed had gelegen 😭

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ik heb zitten wachten of baby nog een keer voor een fles kwam (dom, I know) ...
Ah nee dat is kak 😭 Hier is het telkens drama ‘s avonds. Vanaf dat we gaan avondeten en ik haar wegleg is het feest: dan moet ze gevoed worden en beginnen de krampjes. Een HELE avond is ze dan hysterisch en nu heeft ze eindelijk 5 minuten haar ogen dicht. Hopen dat ze dicht blijven en ik haar straks kan wegleggen. Voor de zekerheid nog maar even mee wachten, maar ik ben kapooooot.

één maand geleden

Volgens mij is die 8 weken slaapregressie overgeslagen op mij. Kan al de hele week niet meer in slaap komen na de voedingen 😭

één maand geleden

Pfff het eerste blok is van 22 tot 215. Hoop toch dat tweede blok ietsje langer is

één maand geleden

Ik moet op de rand van m’n bed blijven zitten want zodra ik ga liggen doet mevrouw haar ogen open? Misschien leer ik zo zittend slapen 🙃

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Pfff het eerste blok is van 22 tot 215. Hoop toch dat tweede blok ietsje la ...
Snap dat elke keer wakker worden in de nacht er als één teveel voelt, alleen ruim 4 uur slapen is toch hartstikke fijn en netjes. Als het tweede blok even lang duurt, dan zit je alweer in de ochtend en betekent het dat de baby maar 1x wakker is geworden🍀

één maand geleden

Het is wel weer gelukt met de speen, nog 1,5 uur geslapen waardoor er nu 6 uur tussen zat. Ze hoeft van mij zeker nog niet door te slapen, maar voelt toch wel lekker als zo iets lukt 😂

één maand geleden

Pfff.... eerst de 4 jarig om 2.20u wakker om te plassen slaap je net 10 min dan de kleine wakker iets voor 4.00u voor de fles (gisteren de laatste fles opgehoogd nav bezoek cb en wie weet slaapt hij dan door) Wel maar 85/90 op vd fles van 135ml Helaas kan ik niet meer slapen en ben ik vast maar in bad gegaan... zo er weer uit en beginnen aan de dag.... *gaap*

één maand geleden

Reactie op Sidenida

Snap dat elke keer wakker worden in de nacht er als één teveel voelt, allee ...
Nee dat betekend 2x eruit. Want tis niet dat ik hem er nu al uit haal. Hij gaat nu weer in de co sleeper en ik ga zo douchen. Hij is vanaf geboorte alleen tussen 4 en 5 gekomen. Nu opeens tussen 2/3 en rond 6 sinds 4 nachten. Overdag slaapt hij ook zo goed als niet en ik dus ook niet

één maand geleden

Uiteindelijk lag ze om half 1 (!!) te slapen. Laatste keer aan de borst in haar hysterische krampjes bui was denk ik rond 23:00 aangezien ik mijn back up wekker altijd 6 uur later zet, maar deze ging om 5:00 en mevrouw lag nog te slapen, dus wekker maar uitgezet en laten doen. Om 6:30 begon ze wat te pruttelen en toen heb ik haar er toch maar uitgepakt, want dat was 7,5 uur zonder voeding en 6 uur slaap 😱. Nog nooit meegemaakt en dat vond ik toch wel spannend voor een 6 weken oude baby of zo 🥲 Nu hopen dat ik het niet voor mezelf heb verpest en ze nog een paar uurtjes pakt… En dat ze dit 1 nacht doet zegt hier niks 🙈

één maand geleden

Reactie op PHv

Uiteindelijk lag ze om half 1 (!!) te slapen. Laatste keer aan de borst in ...
Hadden laatst ook toen ze 6 weken was dat ze 2 nachten 8 uur zonder voeding deed. Maar dat was helaas maar 2 nachten 😅

één maand geleden

Oh what to do? Meestal slaapt het kleintje een uurtje in de doek van ongeveer 18-19 uur. Daarna wat clusteren en dan rond 21-22 uur slapen. Nu heb ik gevoed rond 18.30. Daarna in de doek. Daar heeft ie in gelegen tot 20.30 en toen heb ik hem overgeheveld in bed. Nou slaapt ie nog! Durf hem niet wakker te maken want ben bang dat hij dan niet meer gaat slapen. Maar ben ook bang dat als ik het niet doe hij de dag begint om 4 uur 😳

één maand geleden

Reactie op kich

Oh what to do? Meestal slaapt het kleintje een uurtje in de doek van ongeve ...
Laten liggen en nu ff wat voor jezelf doen. En hopen dat het goed gaat vannacht, want je weet nooit of je hem weer zo diep in slaap krijgt🙈😅

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Laten liggen en nu ff wat voor jezelf doen. En hopen dat het goed gaat vann ...
Ja ik laat hem lekker liggen en ga gewoon slapen. Ben bekaf na een dag met 3 kinderen. We zien wel wat de nacht ons brengt

één maand geleden

Reactie op kich

Oh what to do? Meestal slaapt het kleintje een uurtje in de doek van ongeve ...
Lucky you! Wij hadden hem ook om 21u overgeheveld, nou drie keer raden wie er nu weer ligt te voeden… juist ja 🙋🏼‍♀️