488 Reacties

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

Lucky you! Wij hadden hem ook om 21u overgeheveld, nou drie keer raden wie ...
Hier ging eentje vanaf 1930 clusteren en slinger hem zo in bed na deze voeding. Hopen op een goede nacht voor iedereen😁

één maand geleden

Lucky you! Wij hadden hem ook om 21u overgeheveld, nou drie keer raden wie ...
Nou hij is wakker geworden hoor. Maar heb toch ff 15 minuten m’n ogen dicht gehad 😂

één maand geleden

Reactie op kich

Ja ik laat hem lekker liggen en ga gewoon slapen. Ben bekaf na een dag met ...
En hoe is het gegaan?

één maand geleden

Zijn jullie ook wel eens zo vreselijk slaapdronken na al die weken gebroken nachten? Pas liep ik halfslapend naar de wc en haalde daar mn tiet uit mn bh alsof ik ging voeden 🤣 Je kunt denk ik ook de raarste gesprekken met mij voeren s nachts

één maand geleden

Reactie op MTC

Zijn jullie ook wel eens zo vreselijk slaapdronken na al die weken gebroken ...
Oh ja hoor ik heb wel eens tegen mijn vriend geroepen: pas op de kleine ligt aan mijn tiet. De kleine lag op dat moment in de co sleeper te slapen🤷‍♀️😅

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Oh ja hoor ik heb wel eens tegen mijn vriend geroepen: pas op de kleine lig ...
Hahaha. Dat zou mij precies kunnen gebeuren. Weet soms niet meer wat voor en achter is. Ik was pas ook heel boos op mm man geworden s nachts, maar wist niet eens waarom ik boos was (wrs omdat hij sinds we kinderen hebben een enorme lapswans is, dus sws verdiend 😅)

één maand geleden

Reactie op kich

Nou hij is wakker geworden hoor. Maar heb toch ff 15 minuten m’n ogen dicht ...
Hahaha ik mag eigenlijk ook niet klagen, want hij sliep daarna tot 5u 😳 Hopelijk doet hij dit met meer regelmaat 🤞🏻

één maand geleden

Hahaha ik mag eigenlijk ook niet klagen, want hij sliep daarna tot 5u 😳 Ho ...
Dat is lekker! Die van mij was er elke 2 uur helaas vannacht….

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

En hoe is het gegaan?
Om 22.00 was hij wakker. En om 12-2-4 en 6.30. Helaas

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Oh ja hoor ik heb wel eens tegen mijn vriend geroepen: pas op de kleine lig ...
Ik heb wel eens in paniek zitten zoeken naar de baby ‘s nachts onder onze dekens enzo. Lag ie gewoon in de cosleeper 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op kich

Ik heb wel eens in paniek zitten zoeken naar de baby ‘s nachts onder onze d ...
Whahahaahah die is nog beter🤣🤣 tsjah het is soms niet makkelijk in de nacht, maar als hij dan zo lief lacht🥰🥰🥰 Vannacht moest ik er 3x uit🫤😢 maar de kleine was wel heel lief steeds en knuffelde. Ben alleen tijdens voeden weer eens in slaap gevallen. Dus kleine lag ook tijdje in ons bed en ik met een blote tiet😅🤣

één maand geleden

Reactie op MTC

Zo voel ik me overdag ook 😅

één maand geleden

Reactie op kich

Dit heb ik dus ook een keer gehad, dacht echt dat ik m’n zoontje z’n slappe armpje voelde zo naast m’n hoofdkussen. Ik helemaal in paniek, licht aan, bleek het het koord te zijn van m’n badjas die ik uit gemak naast m’n hoofdkussen had gelegd. M’n zoontje lag inderdaad rustig te ronken in z’n co-sleeper. 😏😳🙈

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Zo voel ik me overdag ook 😅
Haha-(huilhuil)-haha. Sws staat mijn brein nu al zo een 3 jaar op non-actief.

één maand geleden

Reactie op MTC

Hahaha ohhh ja hier ook, laatst zoeken naar de baby onder de dekens (zat gewoon bij mijn vriend beneden), wakker schrikken van een knuffel en denken dat het een dode rat is (kind wakker door het gegil) en laatst bracht mijn vriend de baby op bed terwijl ik al wat eerder was gaan slapen. Toen zat ik dus rechtop, met een deken in m’n armen alsof het een baby was en zei ik tegen m’n vriend dat hij deze baby ook nog op bed moet brengen 🤣🤣🤣

één maand geleden

Reactie op Lente1997

Hahaha ohhh ja hier ook, laatst zoeken naar de baby onder de dekens (zat ge ...
😂🙈

één maand geleden

Reactie op kich

Oh man wat is dit toch akelig, echt een paar keer gehad. Helemaal in paniek die dekens terug slaan, meteen hartslag van 130... Om je dan naar de cosleeper te draaien waar die kleine gewoon rustig ongestoord 😴😴😴

één maand geleden

Reactie op MTC

Haha-(huilhuil)-haha. Sws staat mijn brein nu al zo een 3 jaar op non-actie ...
Ja mijn brein lijkt een soort appelmoes

één maand geleden

Reactie op kich

Haha dit heb ik ook zó vaak!! Helemaal harrie in de warrie

één maand geleden

Reactie op MTC

Haha, heerlijk ja! Of weer wakker worden voor de volgende voeding en of het gevoel hebben dat je 2 seconden daarvoor nog gevoed hebt of dat je het gevoel hebt wakker te schrikken en je toch zweert dat je een seconden geleden je baby nog vasthad om te voeden. Waar is ie gebleven? 😅🤷🏻‍♀️ die laatste ook met lichte paniek 🥲