488 Reacties

één maand geleden

Reactie op MTC

Zijn jullie ook wel eens zo vreselijk slaapdronken na al die weken gebroken ...
Ja! Ik deed laatst een hooikoortspilletje in m'n koffie, en slikte m'n zoetje door met een glas water. 🫠

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ja! Ik deed laatst een hooikoortspilletje in m'n koffie, en slikte m'n zoet ...
En was het lekkerder met hooikoorts tabletje ?

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

En was het lekkerder met hooikoorts tabletje ?
Neh.. 😅

één maand geleden

Reactie op Ebony1310

Haha, heerlijk ja! Of weer wakker worden voor de volgende voeding en of het ...
Oh god ja, dat tijdsbesef s nachts. Ik was vanmorgen fanatiek het speentje 50x terug in haar mondje aan het duwen tot ik besefte dat het opeens 3 uur later was en ze honger had (ipv dat ik haar nog in slaap aan t krijgen was 3 uur eerder)

één maand geleden

Ik dacht gisternacht: laat ik de fopspeen geven als mevrouw onrustig wordt. Rond 1 uur begon dat al, met een hoop gekreun, en dit ging de hele nacht door, maar ze sliep wel door 😅 Nu toch maar weer een flesje gegeven, geen zin in weer de hele nacht gekreun. Ben benieuwd of ze zo wel rustig gaat slapen (vast niet, haha 😬)

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Ik dacht gisternacht: laat ik de fopspeen geven als mevrouw onrustig wordt. ...
Hier al nachtenlang hetzelfde! Bijna de hele nacht door een kreunfestijn. Soms denk ik dat de kleine man honger heeft en laat ik hem een keer extra drinken. Maar vaak krijg ik dan ook een plons melk weer terug dus dat is ook niet de bedoeling. Dan maar tig keer het speentje terug doen 🤷

één maand geleden

Laatste fles al om 18.00 gegeven (vroegste tot nu toe, maar kwam zo uit gisteren), en zelf om 21.00 ook naar bed. Baby kwam pas weer om 01.30, wat top is, maar ik schoot om 22.20 wakker en kon toen niet slapen.. Uiteindelijk nog een uurtje geslapen denk ik, tot 01.30 dus, en na z'n fles kon ik wéér niet slapen. Toen kwam baby weer om 05.15 en nu is het 05.45 en gaat de wekker van m'n man over een kwartiertje. Ik hoop dat ik nog een paar uurtjes kan dutten 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Annemarie-91

Hier al nachtenlang hetzelfde! Bijna de hele nacht door een kreunfestijn. ...
Hier is het nu goed gegaan. Ze is redelijk rustig gaan slapen dus ik heb ook nog even kunnen slapen! Maar dat gekreun, gek word je ervan 😵

één maand geleden

Ik heb sinds een dag of 2-3 dat de baby ‘s nachts om zich heen begint te maaien met dr armen en dan ook wakker begint te worden. Als ik voeding aanbiedt wil ze het niet, speen is ze wel tevreden mee. Ook grijpt ze veel naar haar achterhoofd toe. Zouden dit nog krampen kunnen zijn, of toch wel honger maar niet wakker genoeg ofzo? Ik ben best wel zoekende, als ze naar bed toe gaat en ook bij de slaapjes overdag ligt ze 9/10 x rustig of in de hoera houding, dit onrustige komt ineens opzetten. Ze huilt overigens niet

één maand geleden

Reactie op Mireille317

Ik heb sinds een dag of 2-3 dat de baby ‘s nachts om zich heen begint te ma ...
Kan het niet het moro reflex zijn waardoor ze zichzelf wakker slaat? Hier een Fedde en Kees slaapzakje gekocht, omdat ze ook steeds wakker werd en aan het slaan was met haar armen. Nu ligt ze een stuk rustiger en minder vaak wakker

één maand geleden

Reactie op Mireille317

Ik heb sinds een dag of 2-3 dat de baby ‘s nachts om zich heen begint te ma ...
De hoera houding 😂😂😂

één maand geleden

Reactie op kich

De hoera houding 😂😂😂
Dit kan ik nu niet meer vergeten 😂

één maand geleden

Hier slaapt ze soms ineens tot 0500 (hiep hoi) maar mocht dat gebeuren moet ik er om 0300 alsnog uit omdat m’n borsten exploderen..

één maand geleden

Hier een vreselijke nacht gehad en de kleine is alweer sinds 830 wakker met 1 hazenslaapje van 10min. Ben zelf ook gesloopt, maar komen vast betere tijden

één maand geleden

Van baby in een droomritme zijn een paar webinars de komende dagen. Ik ga die van 13:45 volgen, vanavond is er nog een !

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Van baby in een droomritme zijn een paar webinars de komende dagen. Ik ga d ...
Laat maar , het is over de opleiding

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Laat maar , het is over de opleiding
Ah jammer

één maand geleden

Reactie op kich

De hoera houding 😂😂😂
Ja toch 😆 hiep hiep… hoera! Handjes in de lucht hahaha

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

Ah jammer
Ja ik voelde me ook blij gemaakt met een dode mus 😂 nu wil ik het boek bestellen ookal heb ik het al eens gelezen en deed het toen niks 😂😂 ik heb me nog ij kunnen houden

één maand geleden

Contact dutje 3 van vandaag is een feit. Kleine heeft krampjes en wil niks anders dan bij me liggen