488 Reacties
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja ik voelde me ook blij gemaakt met een dode mus 😂 nu wil ik het boek bes ...
Hahaha kan ik me iets bij voorstellen. Het is gewoon fijn om ergens controle over te hebben, maar ja…
Ik ben overigens begonnen aan de Netflix docu ‘Babies’ op jouw aanraden, echt leuk en interessant! Dus dank je wel 😊 Ik heb alleen de “fout” gemaakt door bij Deel 2 te beginnen… 🙈 (ik snap niet hoe, maar goed ik dacht ook dat er maar twee afleveringen waren dus ik denk toch iets met slaapgebrek ofzo 🤔😂)
één maand geleden
Een paar dagen liet ze wat meer uren tussen de voeding en kwam ze dus nog maar 1x per nacht. Nu alweer twee nachten achter elkaar komt ze weer elke 3 uur. Dit maakt zo'n verschil voor mij. En het is ook niet dat ze dan sochtends nog een lekkere ruk maakt en ik mee kan slapen. Nee dan slaapt ze ook max van 7 tot 8 (meestal korter) en ook nog heel erg onrustig waardoor ik meestal helemaal niet slaap. Onze dochter is ruim 7 weken. Tips om weer terug te gaan naar 1x per nacht? Ze krijgt gewoon 7 tot 8 voedingen op een dag dus lijkt me echt genoeg..
één maand geleden
Reactie op Jannekek19
Een paar dagen liet ze wat meer uren tussen de voeding en kwam ze dus nog m ...
Ik vrees dat het enige dat werkt tijd is. Iedere 3 uur op 7 weken is echt heel erg netjes! Maar pittig is het wel, dat zeker.
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Hahaha kan ik me iets bij voorstellen. Het is gewoon fijn om ergens control ...
Ja leuk hè! Vond de herkenbare dingen leuk en ook stukken dat je er echt niet altijd iets aan kan doen als ze onrustig zijn, behalve ze lekker knuffelen en er voor ze zijn 😍
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja leuk hè! Vond de herkenbare dingen leuk en ook stukken dat je er echt n ...
Ja, ik denk dat ik die afleveringen die jij bedoelt dus nog moet kijken 🙈 maar dat ga ik wel zeker doen, echt leuk!
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja leuk hè! Vond de herkenbare dingen leuk en ook stukken dat je er echt n ...
En inderdaad goed om te weten dat je er eigenlijk alleen voor ze kan zijn 😊
één maand geleden
Reactie op Jannekek19
Een paar dagen liet ze wat meer uren tussen de voeding en kwam ze dus nog m ...
Ik vrees dat je daar zelf geen invloed op hebt. Heeft ook niet per se met wel of niet genoeg voedingen te maken. Soms hebben ze gewoon behoefte aan meer (geborgenheid). Wat ik zelf moeilijk vind maar wat wel goed werkt is proberen niet op de klok te kijken. Gewoon aanleggen als het nodig is.
één maand geleden
Reactie op kich
Ik vrees dat je daar zelf geen invloed op hebt. Heeft ook niet per se met w ...
Pff nou inderdaad! Een paar nachten achter elkaar verwend met van 21/22u tot 5u slapen (ik wilde me al bijna afmelden voor deze club) en vannacht weer 21u, 00u, 04. Ook hartstikke netjes, hoor, maar je bent dan gewoon weer wat vaker wakker. M’n zoontje zal het wel nodig hebben
één maand geleden
Jahoooor, slaapt je baby eindelijk ietsje langer tussen de voedingen krijg je dit gezeik.
Peuter wil om 03.30 drie extra kussens in zn bedje en man gaat dat braaf doen. Want ja, hij had dat eenmaal beloofd gisteren (durft geen nee te zeggen). Ik pissig, want lekker je kind met 4 kussens in een camlingbedje. Gaat man daarom de kussens weghalen is mn peuter totaal over de zeik (verrassing,). Wil peuter dan zn autootjes in zn bed, gaat mn man die weer braaf halen. En zo door met de verzoeken, het gezeik, gejank en niet slapen. Mannennnnn, snappen die dr nou helemaal niks van? (Sorry ff ventileren)
één maand geleden
Reactie op kich
De baby doet het vrij netjes hier. 22.00-1.30-5.00. Helaas is onze kleuter ...
Ach, dat is vervelend. Hopelijk kun je overdag een dutje meedoen als dat überhaupt kan met die kids. En hier een meid van 4,5 jaar die nogal eigenwijs is en van alles een strijd kan maken. Blijft lastig 😅
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Pff nou inderdaad! Een paar nachten achter elkaar verwend met van 21/22u to ...
En ook weer om 5:30… pfff
één maand geleden
Reactie op kich
Oh ik ben team man (sorry). Ik smijt ook het hele huishouden in hun bed als ...
Idem! Pick your battles 🥷