488 Reacties

één maand geleden

Reactie op MTC

Thanks meiden. Ik ben gewoon bang voor de horror van weer 2,5 jaar slaapgez ...
♥️🙏🏻 amen!!!

één maand geleden

Reactie op MTC

Hahaha, ik voel geheel niet-ontspannen met je mee. En om de 2-2,5 uur is oo ...
Oh hier ook moeten strijden, zo naar hè! Op een gegeven moment durfde ik niet meer te bellen naar de huisarts. Toen overgestapt naar een andere en die stuurden ons gelijk door. Kno arts bevestigde alles wat we al bijna 2 jaar dachten. Bij de eerst volgende ontsteking mogen we ook op de lijst voor buisjes!

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh hier ook moeten strijden, zo naar hè! Op een gegeven moment durfde ik ni ...
Zo sneu voor die kids.! En al die tijd dat jezelf boos werd omdat je kind weer eens wakker was s nachts, of al die mensen die dan zeggen "tja, moet je maar consequenter/harder zijn". Vooral de 50+ collega's die hun kinderen lekker beneden uit lieten huilen s nachts. Je zou maar barstende oorpijn hebben en zo aan je lot overgelaten door je ouders. Hopelijk is jouw kindje al wat over de oorontstekingen heen gegroeid.

één maand geleden

Maar goed, nu dus ff reset. Nieuw kindje, het is een fase, het komt goed, we kunnen dit!

één maand geleden

Reactie op MTC

Hebben jullie nou het idee dat je gewoon pech hebt met een "slechte slaper" ...
Ja, ik denk dus echt dat het pech is. Tegelijkertijd heb ik ook geen slaapritueel 🫢 Maar als je kindje heel makkelijk in slaap valt, is het ook makkelijker om een ritueel te hebben, lijkt me. Als het een uitdaging wordt, dan ga je ook echt alles proberen

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Jup 🥴het langste wat achter elkaar geslapen is, is 2,5 uur 😭 hij kwam om ...
Hoe gaat het nu?? Wij hadden nu zo'n nacht als wat jii beschrijft pff zo zwaar + keelontsteking die maar niet over wil gaan. Gaat lekker allemaal

één maand geleden

Reactie op annesv92

Hoe gaat het nu?? Wij hadden nu zo'n nacht als wat jii beschrijft pff zo zw ...
Oh nee, dat is shit! Beterschap! Gaat hier nu beter! Hij laat er soms zelfs een blok van 4 uur tussen 🥹 de peuter krijgt kiezen, dus is wel onrustig in de nacht. Maar goed, alles is een faaaaaaaaase 🫣

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh nee, dat is shit! Beterschap! Gaat hier nu beter! Hij laat er soms zel ...
Dankjewel Ah wat fijn. Wat kun je blij zijn met 4 u slaap aan één hé Aargh die kiezen em tanden ook zo'n rottige fase zielig als ze zo pijn van hebben..sterkte!

één maand geleden

Ik weet niet of het bij jullie gaat werken, maar mijn kind slaapt een stuk langer (en soms zelfs door!) sinds we hem beneden bij ons laten (met dutjes in de kinderwagen), en dan tegelijk met ons naar bed gaat. Een wereld van verschil. Hiervoor werd hij ook om de 2 a 3 uur wakker. Wie weet helpt deze tip iemand.

één maand geleden

Reactie op mariaJanne

Bij ons begint dit vanaf half 5, voor m’n gevoel zijn het krampjes en helpt ...
Hier is het nog niet opgehouden haha, vannacht is het om 5 u begonnen 😅

één maand geleden

Gewoon weer aan de bak hoor 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Wordt het al beter bij sommigen? Hier nog steeds elke 3 uur drinken. Hoe kunnen ze nou zoveel honger hebben?

één maand geleden

Hier was het 0345 incl poepluier en om 0630 weer honger😅

één maand geleden

Reactie op MTC

Wordt het al beter bij sommigen? Hier nog steeds elke 3 uur drinken. Hoe ku ...
Hier wel, laatste 2 nachten een keer 5 uur ertussen. Dat was na een paar nachten van iedere 2-2,5 uur trouwens

één maand geleden

Reactie op MTC

Wordt het al beter bij sommigen? Hier nog steeds elke 3 uur drinken. Hoe ku ...
Elke 3 uur is trouwens wel nog echt heel normaal op deze leeftijd. Regelmatig eten zorgt voor een stabiele bloedsuikerspiegel en s nachts groeien ze ook heel veel. (Maar voor ons wel zwaar natuurlijk)

één maand geleden

Reactie op layla223

Ik weet niet of het bij jullie gaat werken, maar mijn kind slaapt een stuk ...
Heeft hier ook geholpen! Overdag slaapt die beneden, waar maakt hem niet uit. Na de laatste fles 21:00/22:00 valt hij altijd in slaap tijdens de fles en gaat die zo naar bed. Denk dat hij over de dag genoeg geborgenheid voelt dat de nachten geen probleem zijn. Slaapt trouwens door tot minimaal 06:00

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Elke 3 uur is trouwens wel nog echt heel normaal op deze leeftijd. Regelmat ...
Ah ik wist niet dat elke 3 uur normaal was. Wel goed om te weten. Ik zal het op mm werk straks ook even melden voordat ik een naald in de verkeerde persoon steek 😂 Elke 2 uur is echt horror lijkt mij! Hopelijk is er bij jou een nieuwe trend gestart.

één maand geleden

Reactie op MTC

Ah ik wist niet dat elke 3 uur normaal was. Wel goed om te weten. Ik zal he ...
Pff pittig hé. Ik zit er ook als een zombie bij zo ongeveer. Wanneer worden die nachten nou eens beter.....🙈

één maand geleden

🙋🏽‍♀️

één maand geleden

Reactie op annesv92

Pff pittig hé. Ik zit er ook als een zombie bij zo ongeveer. Wanneer worde ...
Zeker ja. Ik wacht nog steeds op die glorieuze nacht dat het grote doorslapen begint en we weer super fit en energiek wakker worden. Maar vrees dat dat sws nog wel een paar jaar duurt 😂🥵