488 Reacties
één maand geleden
Hier was het vanaf begin iedere 2 uur en nu sinds een aantal weekjes verschillende trekken gemaakt van tussen de 3-5 uur dus ik was super blij! Nieuw ritme zat er in. En nu ineens sinds 2 dagen bijna ieder uur in de nacht! 😭 meer hier last van? Eventueel regel(nacht?)dagen? Of regressie? Was ook gewend aan om de 2 uur echt geen probleem maar dit is wel even 10 keer zo zuur 💩
één maand geleden
Reactie op MTC
2,5 jaar bij onze eerste 🤯
Ohno! Wat heftig. Hoe heb je het doorstaan? Ik vind 12 weken al zwaar voel me soms echt een zombie 😶
En dan zie ik andere moeders bij school staan heel energiek die de nachten goed kunnen slapen en dan denk ik ..wanneer mogen wij eindelijk weer eens slapen je word er zoveel leuker van haha😅
één maand geleden
Oke net even gegoogled. De meeste babies slapen rond de 6/9 maanden pas echt nachten door. Met andere woorden; die slapende babies zijn GEEEEKKKK.
één maand geleden
Reactie op momlin
Je went er aan 💀💀💀
Eens haha! Bij mmm eerste was ik helemaal niet ingesteld op de nachten, vond het echt verschrikkelijk en ging er mentaal aan onderdoor. Nu met de 2de wist ik wat ik kon verwachten, heb het helemaal losgelaten en voel me gewoon helemaal prima want ik wist wat me te wachten stond. Na een weekje wennen aan om de 2 uur word ik nu uit mezelf al wakker😂
één maand geleden
Dames herkent iemand dit en hebben jullie tips
Ik ben zo erg vermoeid en op dat ik vannacht gewoon helemaal niet meer in slaap kon komen. Ik werd er zenuwachtig van het resultaat 0 u geslapen. Overdag slaapt de kleine ook onvoorspelbaar dus merk dat het mij dan ook niet lukt ik sta teveel aan maar ben wel kapot......
één maand geleden
Reactie op annesv92
Ik ben zo erg vermoeid en o ...
Ik heb op storytel een meditatie van 15 min. Ik ben helemaal niet alternatief ofzo, maar ik heb het einde nog nooit gehoord. Ik zet die op als ik in piekemodus zit
één maand geleden
Reactie op annesv92
Ik ben zo erg vermoeid en o ...
Ben je alleen of met partner? Ik herken de spanning. Mij helpt het als duidelijk is dat partner bijvoorbeeld van 21:00-3:00 er is voor de baby en ik van 3:00 tot de ochtend. Dan lukt het me beter om te slapen omdat ik de verantwoordelijkheid dan niet heb. Het fijnst is het dan voor mij als ik de eerste shift heb en later in de nacht niet meer hoef op te letten.