488 Reacties
één maand geleden
Reactie op citrus1987
Ben je alleen of met partner? Ik herken de spanning. Mij helpt het als duid ...
Ik heb ook een partner. Maar ik geef bv. Vannacht zou hij een flesje geven en inderdaad met idee dat ik het eerste gedeelte zou kunnen slapen. Ik ben er 21.30 ingegaan kon ik niet in slaap komen. Uiteindelijk in slaap gevallen ging de wekker omdat ik 's avonds rond 23 nog afkolf om dit dan de avond erop voordat ons zoontje de nacht in gaat nog een flesje afgekolt erbij krijgt(dit idee is ontstaan gezien hij anders ontroostbaar de avonden was moe en nog niet kunnen slapen omdat hij zijn buikje bij mij langzaam pas vol krijgt in de avond)goed wekker ging en vanaf toen lukte slapen niet meer. Ik viel nog even kwartiertje in slaap om vervolgens gewekt t worden door ons zoontje ik hoor hem sneller dus snel mijn man aangetikt haha maargoed uiteindelijk was ik klaar wakker en had ik dus net zo goed zelf kunnen gaan voeden. Ik was zo draaierig van moeheid dat in vanmorgen met de voeding van 6 u letterlijk omviel. Ik ga vanaf nu geen wekkers meer zetten en stop met kolven we doen gewoon kunstflesje s avonds. Hopelijk gaat dat goed...pfff heftig vind ik het.
één maand geleden
Ik verschoon al een paar weken niet meer ‘s nachts (zijn altijd alleen plasluiers) vannacht wel weer een keer gedaan; wat denk je? Baby slaapt gelijk weer verder en ik lig zelf al een uur klaar wakker 🥲😭
één maand geleden
01:30, 04:00 en 07:00 kwam mevrouw voor een flesje. Hoop zo dat ze binnenkort eindelijk een keertje iets langer doorslaapt 😅😅
één maand geleden
Zoontje 12 weken, komt ‘s nachts steeds weer eerder, eerst was het tussen 4-5 uur nu al tussen 2-3 uur. Probeer het dan wel te rekken maar uiteindelijk krijg ik zulke grom en kreunshow. Geef nu 90+3 ‘s nachts en ben sinds 1 dag overdag opgehoogd naar 180+6.
Hij ligt in de co-sleeper.
Heeft hij te koud, of toch gewoon die fles nog nodig. Want na de fles slaapt hij gewoon weer verder..
wat een dubio’s
één maand geleden
Reactie op femke91
Zoontje 12 weken, komt ‘s nachts steeds weer eerder, eerst was het tussen 4 ...
De fles nodig denk ik?
Met 12 nog weken nachtvoeding is heel niet gek! Misschien gaat hij z'n langste blok slaap verplaatsen naar de nacht, tussen 0:00u en 6:00u
Ik hoop het voor je 😉
één maand geleden
Reactie op annesv92
Dames herkent iemand dit en hebben jullie tips
Ik ben zo erg vermoeid en o ...
Ik herken dit erg van m’n eerste, ik heb toen hulp ingeschakeld van mijn moeder waar ze 1 nacht per week sliep, maar dat moet natuurlijk wel kunnen. Dat gaf ons de kans weer even op adem te komen. En evt afwisselen met je partner in een andere kamer liggen met oordopjes in? Misschien even lastig maar een oververmoeide mama is voor niemand fijn ❤️ sterkte
één maand geleden
Reactie op mommyyynn
Wilt er iemand een app groepje beginnen voor tips en tricks?
Een app groepje voor slaap tips bedoel je dan?
24 dagen geleden
Mijn vriend en ik zijn zojuist van 01:15 - nu (04:15) bezig geweest de kleine terug in slaap te brengen. Help 🥲
24 dagen geleden
Reactie op EefAndTiny
Mijn vriend en ik zijn zojuist van 01:15 - nu (04:15) bezig geweest de klei ...
Ik zou een serie opzetten een bak chips erbij pakken en je verlies nemen 😂
24 dagen geleden
Reactie op saartje2024
Ik zou een serie opzetten een bak chips erbij pakken en je verlies nemen 😂 ...
Hij slaapt nu net weer dus hoop dat ik nog een paar uurtjes kan pakken! 🤞🏼 Jij ook goedemorgen 😂
24 dagen geleden
Reactie op Bloempje51
Een app groepje voor slaap tips bedoel je dan?
Ik wil wel een app groepje opstarten, maar is er animo voor?
24 dagen geleden
Reactie op EefAndTiny
Hij slaapt nu net weer dus hoop dat ik nog een paar uurtjes kan pakken! 🤞� ...
Haha durf het niet te zeggen maar voor mij was het gewoon even tijdens mijn enige nachtvoeding 🙈