488 Reacties

één maand geleden

👋🏻

één maand geleden

Zeker 3x per nacht present 🙋🏼‍♀️

één maand geleden

Joejoe

één maand geleden

Yes, iedere nacht

één maand geleden

Present om half 2 en half 5!

één maand geleden

Ik ben er weer 🤣

één maand geleden

Goedemorgen 🙃

één maand geleden

🤱🏻

één maand geleden

🙋🏼‍♀️

één maand geleden

Ik ook! 2de keer vannacht dus dat valt wel weer mee!

één maand geleden

Ik voed nog drie keer snachts maar hij valt 9 vd 10 keer snel weer in slaap en ik ook, dus zo erg vind ik het niet. Ze zijn maar één keer zo jong ❤️

één maand geleden

Half 1 en half 5 😅

één maand geleden

Reactie op Kersepitje2022

O dit had ik toch precies nodig nu! Pfff daar gaan we weer. Het is nu drie ...
Bijna goed! 1:00, 3:00 en nu 5:30. Kan wel een bingo beginnen 🤪

één maand geleden

Fijn om niet alleen te zijn! Hoewel ik jullie allemaal natuurlijk ook gewoon een goede nachtrust gun 😊 Die nachtvoedingen vind ik nog niet zo heel erg. Dat hij alleen tegen me aangeplakt slaapt heb ik ook geaccepteerd. Maar mijn god, dat gekreun... En een soort van gek keel schraap geluid. Jeetje wat een onrust... Ik zou echt al mega blij zijn met gewoon weer rustig slapen na een voeding 😅

één maand geleden

Pfff die grapjas van mij ligt al 2 uur te lachen en kieren in bed, gelukkig huilt ze niet maar veel slaap krijgt ik zo ook niet 😅😂

één maand geleden

Reactie op Kersepitje2022

Bijna goed! 1:00, 3:00 en nu 5:30. Kan wel een bingo beginnen 🤪
Bingo!

één maand geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik voed nog drie keer snachts maar hij valt 9 vd 10 keer snel weer in slaap ...
Dit had ik niet moeten zeggen. Hij ligt nu al een uur heel onrustig klaarwakker en I don’t know why 🥲

één maand geleden

Daar zijn we weer ... Niet echt nacht nu maar zo voelt t wel nadat ik er om 0.15, 01.30, 03.20 ook uitgeweest ben. En papa maar doorsnurken... Niet wakker te krijgen. Zucht die is eigenlijk voor de Klaagmuur 🤣 als in zo kijk kloppen de tijden wel ongeveer Die van 01.30 was voor t kolven niet omdat meneertje wakker is. Dus eigenlijk doet is t niet zo slecht maar het is wel doodvermoeiend zo vaak je bed uit. 😴

één maand geleden

Hier nu voor de 2e keer eruit helaas eerste om 3.15 en nu weer

één maand geleden

Reactie op AnoniemLwd

Dit had ik niet moeten zeggen. Hij ligt nu al een uur heel onrustig klaarwa ...
Boze oog