488 Reacties
24 dagen geleden
Ik heb misschien wel een goede tip voor jullie. Mijn dochter slaapt soms heel onrustig. Wanneer ik mijn hand op haar buik leg is het goed. Maar ik ga natuurlijk niet de hele nacht met m'n hand op haar buik.
Ik gebruik nu een kipkep (pittenzakje) als ze krampjes heeft maak ik hem warm maar gebruik hem ook gewoon koud, dit is wat zwaarder en geeft het gevoel dat er een hand op haar buikje ligt. Sinds ik hier achter ben gekomen slaapt ze zoveel rustiger!!!
24 dagen geleden
Reactie op saartje2024
Haha durf het niet te zeggen maar voor mij was het gewoon even tijdens mijn ...
Good for you! Hebben wij ook een hele periode gehad gelukkig. Dit kwam ff rauw op ons dak vallen hahaha
24 dagen geleden
Reactie op Rdam 88
Klinkt als de 4 maanden regressie… balen!!
Hij is nog geen 11 weken 😭 hoop dat het een eenmalig dingetje was 🤞🏼
24 dagen geleden
Reactie op Meisjeonbekend1995
Ik heb misschien wel een goede tip voor jullie. Mijn dochter slaapt soms he ...
Dit doe ik bij mijn zoon ook, werkt top!
23 dagen geleden
Vorige week 3 nachten geweest dat er 4-5 uur tussen zat. En nu? Al weer de hele fucking week iedere 2 max 3 uur. Wat doen we verdorie fout?!?!? Ik ben er he-le-maal klaar mee. En als het nu gewoon drinken en wegleggen was, prima. Maar rot een eind op met al die onrust. Ik ben godverdomme zo moe dat ik net tegen een deur aan liep omdat ik me niet bedacht dat die dicht zat 🤨
23 dagen geleden
Reactie op BijDeMolen
Vorige week 3 nachten geweest dat er 4-5 uur tussen zat. En nu? Al weer de ...
Baby slaap gaat helaas met pieken en dalen en bij de een beter dan bij de ander. Na een hoop slaaptrainen en leren over slaap bij de eerste heb ik dat de harde manier geleerd💩 had je graag anders verteld😭
Hier nu ook na weken super goed slapen zitten we of in de regressie of dat het met de sprong te maken heeft geen idee maar ben ook zo moe 😩
22 dagen geleden
Reactie op Meisjeonbekend1995
Ik heb misschien wel een goede tip voor jullie. Mijn dochter slaapt soms he ...
Ik dacht dat het werd afgeraden om de kipkep te gebruiken indien baby slaapt. Weet t niet zkr maar miss is t iets om te checken (zal vast een goeie reden voor zijn)
19 dagen geleden
Vraag voor de categorie; mijn baby wordt niet wakker voor voeding, maar gromt/kreunt, heeft last van krampjes of andere ongemakken
Zit er bij jullie inmiddels al verbetering in? Hier niet, blij in het 2e deel vd nacht ontzettend vaak de tut geven (en armpjes opnieuw instoppen want die maait hij ook alle kanten uit).
Zijn er moeders die toch maar weer een (kleine) fles zijn gaan geven? Heeft dat een positief effect?
19 dagen geleden
Reactie op momlin
Ik dacht dat het werd afgeraden om de kipkep te gebruiken indien baby slaap ...
Ja ozich wordt sowieso afgeraden on iets in bed te hebben net als wordt afgeraden je kind i mn een nestje te laten slapen hier slaapt mijn zoon al 11 weken heerlijk in… 😳😜
Zodra kindjes sterk worden en gaan trappelen kan de kipkep verschuiven (gebeurde bij mijn dochter op een bepaald moment) toen gewoon mee gestopt.
19 dagen geleden
Reactie op ANNE1308
Vraag voor de categorie; mijn baby wordt niet wakker voor voeding, maar gro ...
Grommen en kreunen was hier niet het geval van voeden. Hier gewoon “een geluidje” van de actieve slaap. Is vanzelf weer weggegaan. Voeding nodig was hier echt meteen huilen en nog steeds. Of hij moest flink poepen haha
17 dagen geleden
Ik ben ook minstens 1x eruit in de nacht. Ergens tussen 3-5 uur. Soms gaat ze dan lopen ouwehoeren 😂 begrijp me niet verkeerd het is beter dat ze kletst en pret heeft ipv dat ze huilt maar om 3 uur in de nacht een uur lang toch minder grappig 😂 CB zei inderdaad ook iedereen heeft het maar over doorslapen maar het is helemaal niet gek als ze dat tot 1 jaar nog niet doen. Ze is nu 15 weken. Ik geef borstvoeding op verzoek
17 dagen geleden
Reactie op coco1109
Grommen en kreunen was hier niet het geval van voeden. Hier gewoon “een gel ...
‘Een geluidje’… hier gaat het zo hard dat het door mijn oordoppen heen knalt. Waarom kunnen de niet gewoon stil slapen 😂😂
17 dagen geleden
Reactie op bellenblaas21
Ik ben ook minstens 1x eruit in de nacht. Ergens tussen 3-5 uur. Soms gaat ...
Ja joh. Bij mijn dochter ook standaard de vraag; en hoe gaat het? Slaapt ze door… alsof die twee aan elkaar verbonden waren. Het gaat super goed en nee ze slaapt niet door. Of toen ze door ging slapen was ze (ondanks slaapcoaches en de hele rattemeut) elke dag tussen 04:30/5;30 wakker. Dit duurde tot ze twee werd. I know klinkt nu vreselijk. Wil je niet… maar ook dat overleef je als ouder. Verder hartstikke leuk, lief vrolijk kind altijd al geweest.
(Vrolijker dan nu als peuter puber die wel doorslaapt btw 😂)
15 dagen geleden
Reactie op BijDeMolen
Vorige week 3 nachten geweest dat er 4-5 uur tussen zat. En nu? Al weer de ...
Hier precies! Hetzelfde..
Zo vermoeiend. Helemaal als hij dan een aantal nachtjes wat langer slaapt en dan ineens weer om de 2-3 u komt dan komt het ineens zo hard aan! Foi foi
14 dagen geleden
Reactie op MTC
Pfff, nu bijna 13 weken oude baby en ik trek het slaaptekort echt niet meer ...
Wij hebben vannacht met de fles gevoed omdat ze de fles weigert en dit onderdeel is van de behandeling van de logopedist. Ze pakte hem toen gelukkig meteen maar wat vind ik de fles vreselijk in de nacht… samen eruit, fles warm maken, kind veel langer wachten op eten en huilen, licht moest aan want zag niks….
Snap je frustratie hoor, nachtvoedingen zijn aan de borst ook heel zwaar, maar na deze nacht heeft dat voor mij wel de voorkeur. Misschien kan je het eens een nachtje proberen met afgekolfde melk?