488 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op BijDeMolen

Is de mondanatomie al beoordeeld (tongriem/lipband)? Of eventueel pepti pro ...
Ja lactatiekundige heeft hier naar gekeken en dat was in orde. Wilde met pepti beginnen maar consultatiebureau raadde aan om eerst omneo te proberen. Dit doen we nu een week en merken geen verschil. Ik maak de pot op en dan ga ik denk ik alsnog de pepti proberen.

11 dagen geleden

Reactie op Melanie90

Ja lactatiekundige heeft hier naar gekeken en dat was in orde. Wilde met pe ...
Ah wat goed! Volg je gevoel, meestal klopt dat wel. Hopelijk krijgen jullie meer rust met pepti.

10 dagen geleden

Hoe gaan jullie nachten? Hier nog steeds 👎😵‍💫

10 dagen geleden

Reactie op annesv92

Hier gelukkig nu wel goed. Sinds 2 weken slaapt ze door tot max half 8. Gelukkig voor ik weer moet werken over 2,5 week.

10 dagen geleden

Reactie op annesv92

Hier ook 😭 Tot half 2 is het te doen daarna is t ellende. Tut kwijt, kramp, huilen en herrie. Gelukkig geen nachtvoeding meer. Dat scheelt !

10 dagen geleden

Reactie op Aboe

Hier ook 😭 Tot half 2 is het te doen daarna is t ellende. Tut kwijt, kra ...
Oef klinkt niet fijn ook. Hier word hij wakker van kramp en onrust enige wat dan helpt is aanleggen daarna slaapt hij weer verder speen wil die niet ...weet niet zo goed of dit oké is

10 dagen geleden

Reactie op Xjaiimy

Hier gelukkig nu wel goed. Sinds 2 weken slaapt ze door tot max half 8. Ge ...
Wat fijn!! Heb je iets gedaan haha? Ik hoop ook zooo dat onze kleine man snel gaag doorslapen

10 dagen geleden

Reactie op Xjaiimy

Hier gelukkig nu wel goed. Sinds 2 weken slaapt ze door tot max half 8. Ge ...
Hoe doe je dat? Al meerdere weken aan het werk maar ze komt minimaal 3x per nacht

10 dagen geleden

Reactie op Neonja

Hoe doe je dat? Al meerdere weken aan het werk maar ze komt minimaal 3x per ...
Oe zo pittig

10 dagen geleden

Reactie op annesv92

Soms heel goed, dan komt hij alleen om 12 uur, 4 uur en start de dag om 6 uur. Maar vannacht weer ieder uur gezien 😅

10 dagen geleden

Reactie op Neonja

Hoe doe je dat? Al meerdere weken aan het werk maar ze komt minimaal 3x per ...
Haha geen idee.. bij de eerste heb ik op een gegeven moment wel steeds minder fles voeding gegeven. En dat zo afgebouwd. Misschien proberen waard.

10 dagen geleden

Reactie op BijDeMolen

Soms heel goed, dan komt hij alleen om 12 uur, 4 uur en start de dag om 6 u ...
Aii wat is het dan toch hé. Wat doe jij als je kindje dan ieder uur wakker word?

10 dagen geleden

Reactie op annesv92

Aii wat is het dan toch hé. Wat doe jij als je kindje dan ieder uur wakker ...
Huilen 😅😅 Nee grapje, veel bij me nemen, op me laten slapen, voeden. Inmiddels zit nu (12 u) de 3e voeding er al weer in. Kennelijk zijn er ook baby's die van 7 tot 7 slapen. Schiet mij maar lek.

10 dagen geleden

Reactie op BijDeMolen

Huilen 😅😅 Nee grapje, veel bij me nemen, op me laten slapen, voeden. ...
Zo heftig he, vreselijk ik vraag mij af kan ik me jongen gewoon steeds aanleggen k weet t echt niet meer. Hii komt om de 3 u heel de dag pff. Hij groeit als kool tot de 8 weken deed hij het veel beter hij komt steeds vaker en vaker word er zo moedeloos van

9 dagen geleden

Reactie op Kersepitje2022

Bijna goed! 1:00, 3:00 en nu 5:30. Kan wel een bingo beginnen 🤪
BINGO!

9 dagen geleden

Reactie op annesv92

Zo heftig he, vreselijk ik vraag mij af kan ik me jongen gewoon steeds aanl ...
Dit heb ik ook.een paar weken gehad... totdat bijna de hele nacht aan t voeden was. Bij ons.heeft geholpen om afgekolfde melk te geven. T ging volgens mij niet echt om het drinken maar meer om de troost... dus bij me pakken en zachtjes praten. Snap heel goed dat je moedeloos wordt.....

9 dagen geleden

Reactie op Aboe

Dit heb ik ook.een paar weken gehad... totdat bijna de hele nacht aan t voe ...
Ja zo pittig. Me moeder heeft de kinderen meegenomen kan ik nu even paar uurtjes gaan slapen. Al vind ik het helemaal niet leuk mis me ventje nu al haha. Afgekolfte melk in de nacht geven bedoel je? Dus niet meer aanleggen? Ons zoontje drinkt wel echt ....maar leg hem overdag ook al vaak aan en nog komt hij in de nacht 2 3 keer. Als ik kolf kolf ik 150/ 180 cc dus lijkt me ook wel genoeg?! Eergisteren kunstvoeding gegeven voor de nacht maar ook dan zelfde liedje

9 dagen geleden

Reactie op annesv92

Hier ook ellende. Deze week niet alleen meerdere keren kort wakker om te drinken of voor een schone luier, maar ook gewoon uren lang wakker door te baby en peuter. Zit er even helemaal doorheen dit weekend.

8 dagen geleden

Reactie op Zomer21

Hier ook ellende. Deze week niet alleen meerdere keren kort wakker om te dr ...
Veel sterkte lieverd, het wordt echt beter ook al voelt dat nu waarschijnlijk niet zo

8 dagen geleden

Reactie op annesv92

Ook nog steeds ruk. Die kleine meid laat wel steeds iets meer tijd tussen de voedingen, maar zelf kan ik inmiddels niet meer slapen 😭