488 Reacties
8 dagen geleden
Reactie op annesv92
Zo heftig he, vreselijk ik vraag mij af kan ik me jongen gewoon steeds aanl ...
Hier een voeding of 9 per dag denk ik, maar slechte groei. 🤨 Ik vraag me echt steeds meer af hoe het is om een chille babytijd te hebben.
7 dagen geleden
Reactie op momlin
Mijn kind sliep een paar nachten achter elkaar door. Vertelde dat aan een f ...
Owww echt he. Ik zeg ook echt niks meer.
Ik was zo blij dat onze kleine eergisteren een nachtje doorliep dit vertelde ik ook aan de familie nou meteen de nacht erna drama en kwam hij om de 2 u 😬😵💫
7 dagen geleden
Ik ben er gemiddeld ook 1/2 x uit! Soms slaapt ze 2 nachten door en dan denk ik yaaaay! En dan 3 dagen later is het weer feest😂😅 ach het komt vanzelf. Typ ik nu ook heerlijk om half 2 in de nacht
7 dagen geleden
Oké ik vind het even fucking oneerlijk. Waarom heb je de mensen waarbij kinderen én doorslapen én uitslapen. En de mensen (raad eens bij welke groep wij horen) waarbij je én gebroken nachten hebt én een vroege vogel. Wat doen wij godverdomme fout??? Helemaal klaar met die kut slaap. Overdag ook alleen maar halve uurtjes.
7 dagen geleden
Reactie op BijDeMolen
Oké ik vind het even fucking oneerlijk. Waarom heb je de mensen waarbij kin ...
Hey ik snap je reactie maar wij doen niks fout’s , het ligt niet aan ons maar ook niet aan de baby elke kind is anders en we kunnen geen kinderen met elkaar gaan vergelijken dat zou ook heel erg oneerlijk zijn , ik had het er eerst echt moeilijk mee maar naarmate ik het heb geaccepteerd gaat t veel makkelijk , zou je eventueel de nacht fles niet iets meer kunnen toedienen en eventueel wat Johannes brood pitmeel er door heen doen bij ons helpt dat nu oprecht sinds een paar dagen laatste flesje tussen 20:00 en 22:00 en dan wordt ze pas weer half 5 wakker , je doet het goed mama alleen het is even zwaar maar het komt oprecht goed ! En eventueel de baby naast jullie laten slapen ? Helpt dat niet ?
7 dagen geleden
Reactie op BijDeMolen
Oh zo herkenbaar, 2-4 nachtvoedingen meestal en nu na het verzetten van de tijd vindt hij het om 5.20 wel tijd om zn dag te starten.. Bij de oudste was het van maand 3-8 elke 1,5 uur wakker, hoop dat dit geen herhaling wordt. Ga toch aan mezelf twijfelen als ik zoveel tegen kom dat baby's zoveel beter slapen.
7 dagen geleden
Reactie op annesv92
Wat fijn!! Heb je iets gedaan haha? Ik hoop ook zooo dat onze kleine man sn ...
Niks speciaals haha. Maar geven haar wel tussen 2130 en 22.00 uur al fles (wakker maken). En dan slaapt ze tot 6/7.30 uur. Maar ik heb bij de eerste ook langer gehad dat ie wakker werd in de nacht.
Daar heb ik op een gegeven moment die flessen afgebouwd snachts. Dus als hij rond 5 uur kwam bijvoorbeeld dan gaf ik nog 90 cc en dan om 7/8 weer wakker maken voor normale fles en dan die nacht fles steeds minder er in gedaan.
7 dagen geleden
Reactie op BijDeMolen
Kinderen die doorslapen en uitslapen zijn helemaal geen leuke babies joh. Heb gehoord dat het vreselijke persoonlijkheden worden 😜
7 dagen geleden
En dit!
https://www.oudersvannu.nl/voor-ouders/baby-s-die-slecht-slapen-zijn-super-intelligent~71393d2
6 dagen geleden
Reactie op rs2024
Hey ik snap je reactie maar wij doen niks fout’s , het ligt niet aan ons ma ...
Ik zit in twijfel onze kleine wil om 20 u de nacht in eigenlijk te vroeg want dan komt hij 2x per nacht. Nu twijfel ik of ik afgekolfte melk met iets erdoor ga doen. Maar ik lees verschillende dingen johannesbroodpitmeel of toch gewoon rijstebloem? Of gewoon wakker maken 22 u Heb jij tips? 😅
6 dagen geleden
Reactie op annesv92
Ik zit in twijfel onze kleine wil om 20 u de nacht in eigenlijk te vroeg wa ...
Wij maken onze dochter meestal wel wakker rond 22:00 voor laatste flesje of wat extra ! Ik zal het gewoon proberen en johannebroodpitmeel er door heen doen rijstebloem mag volgens mij pas met 4/6 + maanden , misschien laatste flesje iets meer toe dienen onze dochter drinkt meestal 165 maar laatste flesje doen we 200 en soms Johannes brood pitmeel er door heen en dan slaapt ze meestal tot 04:30/05:30 van het weekend zelfs van 20:00 tot 07:45 succes :(
6 dagen geleden
Reactie op annesv92
Ik zit in twijfel onze kleine wil om 20 u de nacht in eigenlijk te vroeg wa ...
Bij mijn dochter allemaal geprobeerd, niks werkte deed (en doet dat nu als 3 jarige peuter nog steeds) precies wat ze wil haha. Ik zou het gewoon accepteren uiteindelijk gaat ie er wel langer tussen laten. Helaas blijkt het gewoon dat babies die borstvoeding krijgen vaker en langer in de nacht blijven komen. Jammer genoeg ook als je daarna overstapt op flesvoeding weet ik uit ervaring 😅
6 dagen geleden
Ik ga ook eens rijstebloem proberen in de 23:00 fles. Is vanaf 4 maanden maar zoveel scheelt het niet. Hij komt nog steeds elke drie uur
6 dagen geleden
Reactie op saartje2024
Bij mijn dochter allemaal geprobeerd, niks werkte deed (en doet dat nu als ...
Aaaaah oké
Waarom ben ik begonnen aan borstvoeding 🤣🤣 nee geintje.
Maar idd, mijn twee andere kids met fles voeding groot gebracht sliepen inderdaad al met 8-10 weken door.