488 Reacties

één maand geleden

Pff merk dat ik er zelf ook echt ongezellig van word, die nachtvoedingen. Kan in de nacht momenteel niks hebben… Hier is het verschonen (anders lekt hij door), voeden, nog minimaal 30 minuten rechtop houden (boeren lukt vaak niet, of niet voldoende). Dan terug in bed begint de onrust na ongeveer 15 minuten omdat hij niet geboerd heeft. Geeft vaak wat terug dus dan kan ik weer verschonen. En dan luisteren naar het gekreun, getrappel etc. Het breekt me echt op zo…..

één maand geleden

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️ Vannacht 4 keer waarvan mijn man gelukkig 1 keer heeft gedaan.. Hij begon een paar nachten ‘maar’ 2 keer te komen maar nu gaat het helaas dus weer wat slechter. Achja alles is een fase hopelijk! Kan niet wachten om 1 nachtje eens door te slapen

één maand geleden

Ik ben er vannacht ook 5 keer uit geweest 😅 vandaag maar weer goed op de wakkere tijden letten zodat hij niet oververmoeid raakt

één maand geleden

Is toch ook normaal met deze leeftijd🤭?

één maand geleden

Hier ook nog elke nacht tussen 4.00 en 6.00 een voeding. 💪

één maand geleden

Reactie op Wallflower

Haha ja absoluut, alleen lees je alleen overal de ouders die weer heerlijk hebben kunnen doorslapen waardoor je (of iig ik, ik zal voor mezelf spreken xD) je er wel eenzaam bij kan voelen. Zien dat je niet de enige bent is altijd fijn, juist om ons eraan te herinneren dat het normaal is.

één maand geleden

Reactie op Wallflower

Ja dat klopt ook zeker! Maar ‘s nachts met je slaaptekort kun je moeilijk relativeren 😜

één maand geleden

Reactie op Roos__

Ja dat klopt ook zeker! Maar ‘s nachts met je slaaptekort kun je moeilijk r ...
Hahaha dit ook xD schuldig 🙋

één maand geleden

Wat een fijne topic! 🥳 Ik vind de nachtvoedingen an sich niet erg... maar dat gekreun. Hij valt tijdens de voeding muisstil in slaap. Dan denk ik al gauw 'jij bent helemaal tevreden en zen, dus ik leg je terug in de cosleeper'. Maar zodra hij het matras ruikt begint het gekreun 😂 dan nog een paar x zijn speen eruit gooien, omdat zijn loedermoeder hem niet lang genoeg rechtop heeft gehouden en de melk weer wat omhoog komt. Na 15 minuten valt hij dan meestal wel weer in slaap en kan ik zelf slapen. Onee, toch niet.. de volgende patiënt staat alweer naast mijn bed omdat ze heel erg moet hoesten. De rest van de nacht standje blaffende hond in bed 😅. Hopelijk is die verkoudheid snel voorbij.

één maand geleden

Hebben jullie er ook last van dat je zelf niet meer goed kan slapen na voeding geven? Ik slaap zo licht als maar kan en afgelopen nacht kwam ze maar 1x, ben een halfuurtje bezig geweest alles bij elkaar, maar lig daarna zelf nog zeker een uur wakker en alles wat ik daarna meepak zijn hazenslaapjes. Ook valt het me op dat sinds een week de baby wakker blijft na die nachtvoeding, ze is wel rustig dus ik laat haar maar ??

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Haha ja absoluut, alleen lees je alleen overal de ouders die weer heerlijk ...
Precies! Soms denk ik ook wel: zou m’n zoontje dan wat minder vaak moeten komen ‘s nachts? Blijkbaar kunnen al die andere baby’s doorslapen… maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben

één maand geleden

Hier om 4.00 en toen een kreunconcert….

één maand geleden

Reactie op Roos__

Pff merk dat ik er zelf ook echt ongezellig van word, die nachtvoedingen. K ...
Doe jij echt ‘s nachts kleren verschonen als hij melk terug geeft? 😳 Nu voel ik me een loedermoeder, haha!🙈 ik veeg het altijd gewoon af met een hydrofiele ‘s nachts, anders blijf ik bezig… Het is dweilen met de kraan open hier

één maand geleden

Hier weliswaar geen nachtvoedingen meer (laatste om 23:00), maar vanaf half 4 ELK uur wakker. Speentje er in en hij slaapt gelukkig meteen verder. Bij wie gaat dit ook zo?? Geen idee wat er aan te doen is. Hij heeft echt geen honger, want de fles van 7:30 krijgt hij niet eens leeg…

één maand geleden

Reactie op AnoniemLwd

Doe jij echt ‘s nachts kleren verschonen als hij melk terug geeft? 😳 Nu vo ...
Nou, ik veeg hem ook alleen af met een monddoekje, hoor, anders blijf ik bezig. Tenzij hij echt alles onder gespuugd heeft, maar dat komt de laatste tijd niet zo vaak meer voor. Dusse hier ook een loedermoeder 🙋🏼‍♀️

één maand geleden

Hier ook nog elke nacht (behalve 2 nachten die ze door sliep) een voeding meestal rond 22.00 uur laatste voeding en dan tussen 0300 en 0400 uur. En dan rond 07.00/0800 uur weer. En inderdaad duurt het dan weer een eeuwigheid dat je in slaap valt.. 😅 en bij de baby duurt het ook wel even voor ze weer slaapt. Vaak even kreunen en dan slaapt ze na ongeveer een half uur weer.

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

Nou, ik veeg hem ook alleen af met een monddoekje, hoor, anders blijf ik be ...
Hahaha gelukkig! Ja als hij heeel nat is dan verschoon ik hem ook wel even maar meestal komt het merendeel gelukkig naast hem 🤭 dramatisch die reflux, ik hoop dat dat gauw afneemt….

één maand geleden

Tip voor de dames die aangeven dat het een eeuwigheid duurt voordat ze zelf weer in slaap vallen: samen slapen! Ik slaap zonder T-shirt samen met mijn baby en zodra ik hem hoor hop direct aan de borst met mijn ogen nog dicht. Vaak slaap ik alweer voor hij überhaupt klaar is 🤭

één maand geleden

Reactie op Isaaq

Boze oog
Haha echt zo 🙄

één maand geleden

Reactie op AnoniemLwd

Doe jij echt ‘s nachts kleren verschonen als hij melk terug geeft? 😳 Nu vo ...
Oh nee niet de kleren haha want dan is hij helemaal wakker! Maar hij spuugt vaak als hij weer in bed ligt, en dan verschoon ik wel de hydrofiele doek die onder zijn hoofdje ligt en evt het hoeslaken als dat ook nat is