488 Reacties
één maand geleden
Reactie op Roos__
Oh nee niet de kleren haha want dan is hij helemaal wakker! Maar hij spuugt ...
Oh zo! Ja dat doe ik ook hahaha of ik leg er een schone bovenop. Sochtends liggen er zo 4 a 5 doekjes in bed 😂
één maand geleden
Hier ook een bv baby die standaard rond 1, 3 en 5 komt. Mijn zoontje deed dit ook. Toen werd het 2 en 5, rond een jaar een keer rond 3 en pas doorslapen met bijna 2. Het scheelt dat ik m'n verwachting er nu op heb aangepast ha!
één maand geleden
Reactie op Rdam 88
Hier weliswaar geen nachtvoedingen meer (laatste om 23:00), maar vanaf half ...
Bij ons begint dit vanaf half 5, voor m’n gevoel zijn het krampjes en helpt het zuigen op de speen. Dus wij stappen dan maar uit bed en stoppen elk half uur de speen weer terug totdat ze om 7 uur echt wakker wordt 😅
één maand geleden
Hier vaak 2 uur bezig om haar in slaap te krijgen ‘s avonds, de ene keer kan ik haar dan in de cosleeper leggen en anders ligt ze bij mij. Dan komt ze ook nog 1 of 2 x ‘s nachts, maar dan heeft ze vaak krampjes, dus blijft ze wakker en als je dan geborrel hoort, haar verschoont en weer weglegt dan borrelt het weer… Vannacht dus ook 3x na hetzelfde voedingsmoment haar luier verschoond in anderhalf uur tijd (en al die tijd dus wakker 😖)…
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Fijn om niet alleen te zijn! Hoewel ik jullie allemaal natuurlijk ook gewoo ...
Ik vind die onrust ook heel naar. Grommen, schrapen, neus ophalen. Hier is dat pas na 4 uur meestal. Maar wel het minst erg als ik hem bij me houd dus dat doe ik dan maar. Vraag me toch wel telkens af of hij niet ergens last van heeft (reflux ofzo, ben er toch wel erg alert op ivm allergieproblemen oudere zus). Maar dan lees ik steeds dat alle andere babies dit ook doen. Zal dus wel normaal zijn
één maand geleden
Reactie op AnoniemLwd
Tip voor de dames die aangeven dat het een eeuwigheid duurt voordat ze zelf ...
Met mijn middelste sliep ik samen en voedde ik liggend. Dat was zoooooo makkelijk. Die sliep gewoon aan de borst soort van. Alleen deze moet nog echt rechtop gehouden worden anders krijgt hij de hik na het voeden en dan zijn we helemaal een uur verder. Nog veel te harde toeschiet ook. Hopelijk over een paar weekjes beter 🤞
één maand geleden
Ik meld me aan! Nu cosleepen we en heb ik geen idee hoe laat ik hem voed 😅
één maand geleden
Reactie op kich
Ik vind die onrust ook heel naar. Grommen, schrapen, neus ophalen. Hier is ...
Hier ook. Het laatste blok slaapt hij vaak op me. Ach ja, we doen wat we kunnen
één maand geleden
Reactie op Roos__
Pff merk dat ik er zelf ook echt ongezellig van word, die nachtvoedingen. K ...
Herkenbaar. Ik vind het ook supertaai, soms vier keer eruit. En eigenlijk houdt het overdag niet op want ook een peuter hier en de mini die elke 2,5 uur wel wil drinken…
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Fijn om niet alleen te zijn! Hoewel ik jullie allemaal natuurlijk ook gewoo ...
En trappen😅 ik word hier ook gek van. Begint vanaf een uur of 4..
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
En trappen😅 ik word hier ook gek van. Begint vanaf een uur of 4..
Oh ja dat ook 🥴
Het is een faaaaaaaaase 😅😬
één maand geleden
Present! Gelukkig maar 1 keer per nacht eruit als ik dat zo lees! Vannacht was het 04:30 na 23:00 de laatste voeding dus hopelijk zitten we op de goede weg. Al zal het vanavond wel weer 23:00 02:00 en 05:00 zijn als je dat denkt 🤣