Omdat je overal alleen maar de kinderen leest die doorslapen, laten we hier even een clubje verzamelen met ouders die er nog wel iedere keer uit moeten s nachts. Zo hebben we iig niet het gevoel dat we de enige zijn.
Ja, pampers. Kruidvat, babylove… maar we hebben een buikslaper en de luier ...
Ik heb wel eens gehoord dat mensen bij buik slapers de luier andersom aandoen. Dus de achterkant naar voren. Daar zit het meeste absorptie vermogen en als een kindje op de buik slaapt zit die dus aan de verkeerde kant.
Na overdag steeds best goed en zelfstandig te hebben geslapen, wil hij nu o ...
Kan sprong 2 zijn. Hier ging s nachts altijd goed, en nu is het enigszins drama. Overdag sliep ze toch al niet veel door die krampjes, dus daar merken we weinig verschil in 😝 (en slapen overdag in bed deed ze sowieso ook al niet).
Nog geen 2 uur…wéér een voeding erin. En ja natuurlijk, lekker de hik krijgen. Nu zijn we zéker weer een uur verder voor ie slaapt en zo rond 5 uur gaan we weer. Die NACHTEN!!!
Hoppa weer een uurtje slaap naar de Filistijnen. Lekkere lekkende luier gehad. Kind verschonen, bed verschonen. Kind uur wakker die denkt heuj mn moeder is druk in de weer dan kan ik tegen haar brabbelen. Ja heel gezellig maar we moeten echt gaan slaahaapennn
Wat een k u t nacht weer. 3 uur wakker ivm kreunen, steunen, speentje kwijt, boer dwars, spuug op hydrofiel, speentje nog 10x kwijt en nu natuurlijk weer honger.
Kan sprong 2 zijn. Hier ging s nachts altijd goed, en nu is het enigszins d ...
Ik dacht dat we die al gehad hadden 🥲 Pff en deze nacht ook weer, wat een ellende. Ik mocht helemaal niet echt klagen over de nachten met gemiddeld 2x eruit voor alleen een voeding, maar deze nacht letterlijk ieder uur voor voeding, gekreun en gesteun 😵😵😵
Ik dacht dat we die al gehad hadden 🥲 Pff en deze nacht ook weer, wat een ...
Hier ook echt een klotenacht. Hoop voor jou dat het wel het sprongetje is en dus tijdelijk is 😅
Kon om 2.30 uur eindelijk slapen. En sinds 6 uur ook weer gekreun. Normaal moet ik na 21 uur pas om 2-3.00 uur een flesje geven, hoop dat het snel weer 'normaal' is 🤞
Wanneer je al drie voedingen in de nacht hebt en dan elke tussen 5 en 5:30 uur de krampjes beginnen waardoor je ook nog op tijd aan de dag mag beginnen 🥲