488 Reacties

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ja normaal als ik hem om 20.00 in bed leg komt ie altijd rond 2/3 uur nog e ...
Oooo heerlijk Ik kijk daar ook zo naar uit Ik voel me momenteel niet echt mens meeer 😅😵‍💫

één maand geleden

🫡

één maand geleden

Reactie op Roos__

Ja, pampers. Kruidvat, babylove… maar we hebben een buikslaper en de luier ...
Ik heb wel eens gehoord dat mensen bij buik slapers de luier andersom aandoen. Dus de achterkant naar voren. Daar zit het meeste absorptie vermogen en als een kindje op de buik slaapt zit die dus aan de verkeerde kant.

één maand geleden

Reactie op MD999

Ik heb wel eens gehoord dat mensen bij buik slapers de luier andersom aando ...
En ik werk in de zorg en wij doen dit ook wel eens bij bewoners met een handicap die wakker worden van het gevoel van een natte inco.

één maand geleden

Reactie op MTC

En dat je dan zo een man hebt die zegt "WE hebben niet echt te klagen, ze s ...
Dat zegt die van mij ook altijd 🤯

één maand geleden

Na overdag steeds best goed en zelfstandig te hebben geslapen, wil hij nu opeens echt niet meer in z'n bedje (8 weken nu) 😵 Iemand tips?

één maand geleden

Reactie op MD999

Ik heb wel eens gehoord dat mensen bij buik slapers de luier andersom aando ...
Goeie tip, gaan we proberen! 😊

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Na overdag steeds best goed en zelfstandig te hebben geslapen, wil hij nu o ...
Helaas niet. Het is mij nog niet gelukt in die 8 weken 😂

één maand geleden

Hier ook geen doorslaper. Komt meestal rond 4uur. Maar soms ook later. En soms slaapt hij toch per ongeluk door.🤣

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Na overdag steeds best goed en zelfstandig te hebben geslapen, wil hij nu o ...
Kan sprong 2 zijn. Hier ging s nachts altijd goed, en nu is het enigszins drama. Overdag sliep ze toch al niet veel door die krampjes, dus daar merken we weinig verschil in 😝 (en slapen overdag in bed deed ze sowieso ook al niet).

één maand geleden

Nog geen 2 uur…wéér een voeding erin. En ja natuurlijk, lekker de hik krijgen. Nu zijn we zéker weer een uur verder voor ie slaapt en zo rond 5 uur gaan we weer. Die NACHTEN!!!

één maand geleden

Hoppa weer een uurtje slaap naar de Filistijnen. Lekkere lekkende luier gehad. Kind verschonen, bed verschonen. Kind uur wakker die denkt heuj mn moeder is druk in de weer dan kan ik tegen haar brabbelen. Ja heel gezellig maar we moeten echt gaan slaahaapennn

één maand geleden

Reactie op Kersepitje2022

Nog geen 2 uur…wéér een voeding erin. En ja natuurlijk, lekker de hik krijg ...
Verrassing! 🎉

één maand geleden

Wat een k u t nacht weer. 3 uur wakker ivm kreunen, steunen, speentje kwijt, boer dwars, spuug op hydrofiel, speentje nog 10x kwijt en nu natuurlijk weer honger.

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Kan sprong 2 zijn. Hier ging s nachts altijd goed, en nu is het enigszins d ...
Ik dacht dat we die al gehad hadden 🥲 Pff en deze nacht ook weer, wat een ellende. Ik mocht helemaal niet echt klagen over de nachten met gemiddeld 2x eruit voor alleen een voeding, maar deze nacht letterlijk ieder uur voor voeding, gekreun en gesteun 😵😵😵

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Ik dacht dat we die al gehad hadden 🥲 Pff en deze nacht ook weer, wat een ...
Hier ook echt een klotenacht. Hoop voor jou dat het wel het sprongetje is en dus tijdelijk is 😅 Kon om 2.30 uur eindelijk slapen. En sinds 6 uur ook weer gekreun. Normaal moet ik na 21 uur pas om 2-3.00 uur een flesje geven, hoop dat het snel weer 'normaal' is 🤞

één maand geleden

Hier 7 weekjes. We geven de laatste voeding om half 11/11 uur en hij is vannacht om 01:30, 04:30 (zichzelf onder geplast en gepoept) en om 06:45 weer🥲

één maand geleden

Wanneer je al drie voedingen in de nacht hebt en dan elke tussen 5 en 5:30 uur de krampjes beginnen waardoor je ook nog op tijd aan de dag mag beginnen 🥲

één maand geleden

Reactie op JGewenst

Hier 7 weekjes. We geven de laatste voeding om half 11/11 uur en hij is van ...
Helpt een grotere maat luier omdoen?

één maand geleden

Reactie op anoukb30

Wanneer je al drie voedingen in de nacht hebt en dan elke tussen 5 en 5:30 ...
Even naast je/op je op z’n buikje laten liggen ?