488 Reacties
één maand geleden
Reactie op Bloemke13
Hier ook echt een klotenacht. Hoop voor jou dat het wel het sprongetje is e ...
Ik hoop het ook ja 😅 Pfoe en dat gezuig op de handjes ook trouwens, wat een herrie maakt dat 😂 de oudste lag altijd ingebakerd, dus die kon niet bij zijn handjes in de nacht.
Sterkte vandaag!
één maand geleden
Reactie op anoukb30
Wanneer je al drie voedingen in de nacht hebt en dan elke tussen 5 en 5:30 ...
Hier hetzelfde .. uiten die krampjes zich bij jou ook in scheetjes ? Begint hier ook na de voeding van 4 ongeveer. Op dr buikje bij mij op schoot gaat goed, maar dan slaap ik natuurlijk weer niet meer ..
één maand geleden
Er zijn nu al zoveel slaaptopics dat ik eigenlijk geen nieuwe wil openen en aangezien onze kleine meid nog niet doorslaapt, maar wel langere blokken lijkt te maken ben ik benieuwd of iemand dit herkent en mij gerust kan stellen (of niet hahaha):
Wij hadden een beetje een andere nacht dan anders en dat maakt me dan toch wel weer een beetje zeker of zo…
Ze heeft rond 22:30 voor het laatst gedronken - doorgeslapen tot 04:15 (dit gebeurt de laatste tijd steeds vaker in het eerste blok, hoera!).
Maar nu komt het: ik heb haar verschoond, gevoed, terug in de cosleeper gelegd - wat niet lukte - nog even bij me gehouden en alsnog om 05:15 weten terug te leggen. Om 07:00 begon ze wat te kreunen en trappen in haar slaap, haar ogen waren (langere tijd) open en ze leek wakker, dus ik nog even snel naar het toilet voor het verschonen + voeden, kom ik terug: slaapt ze weer… Zo begon het ook weer om 08:30, weer even laten doen om te kijken wat er zou gebeuren: weer in slaap… Het is nu 09:15 en ze slaapt nog steeds.
Had ik haar om 07:00 / 08:30 toch moeten verschonen + voeden? Als ze echt honger zou hebben zou ze niet terug in slaap vallen toch?
één maand geleden
Reactie op PHv
Er zijn nu al zoveel slaaptopics dat ik eigenlijk geen nieuwe wil openen en ...
Nee inderdaad..
Regel 1: Slapende baby's nooit wakker maken 🤭
Ik ben vannacht om 4 uur opgestaan omdat baby wakker was, maar toen ik beneden kwam om z'n fles te maken zag ik op de monitor dat hij weer in slaap gevallen was.
Uiteindelijk werd hij om 5 uur écht wakker, verschoond, fles gegeven, allebei terug naar bed..
Half 8 hoorde ik hem weer, bij me in bed gelegd en net (09.35) pas uit bed gehaald.
Hij had eigenlijk om 9 uur moeten eten, maar ze melden zichzelf echt wel.
Ik dacht vanmorgen om 5 uur dat hij nogal koude wangetjes had maar ook daarvoor geldt: Als hij ongemakkelijk was had ik hem wel eerder / vaker gehoord.
één maand geleden
Reactie op PHv
Er zijn nu al zoveel slaaptopics dat ik eigenlijk geen nieuwe wil openen en ...
Zou ik niet doen! Ik merk ook dat het soms echt lijkt of onze dochter wakker is, maar dat het helemaal niet zo is of ze snel weer in slaap valt. In het begin haalde ik haar uit bed als ze begon te smakken of pruttelen, want ja, hongersignalen. Maar tegenwoordig wacht ik eerst even en dan slaapt ze zo nog 2 uren (dus in plaats van 03.30, kan ik om 5.30 pas gaan voeden). Die actieve slaap houdt je soms voor de gek… 🤭 Ik maak haar alleen in de avond om 23.00 wakker voor een droomvoeding. Dan slaapt ze door tot 5.30, anders komt ze begin van de nacht voor een fles en komt ze niet in het goede ritme
één maand geleden
Reactie op Lente1997
Zou ik niet doen! Ik merk ook dat het soms echt lijkt of onze dochter wakke ...
Ik bedenk me net dat ik dit in het clubje van niet doorslapers zet, das misschien niet zo leuk, sorry!! Daar hoor ik sinds een paar dagen niet meer bij en wie weet is het volgende week weer anders. En overdag slaapt ze nooit dus elk kind heeft weer z’n eigen uitdagingen 🤣
één maand geleden
Nog meer mensen die tussen 8 en 9 zelf ook al naar bed gaan? En nog steeds niet genoeg slaap krijgen😴
één maand geleden
Reactie op mariskaMisk
Nog meer mensen die tussen 8 en 9 zelf ook al naar bed gaan? En nog steeds ...
Yes! 20:15 kreeg ik een appje. Niet meer gelezen 🙈
één maand geleden
Hier een kleine die meent dat overdag slapen niet voor hem geld. Hij had 3 nachten van 7uren.... afgelopen nacht vond meneertje na 3.5 al dat hij honger had
één maand geleden
Reactie op mariskaMisk
Wil ik wel, lukt nooit want m’n zoontje clustert tot 22u-23u. Maar dat doe ik dan wel vanaf ongeveer 20u lekker samen in bed
één maand geleden
Reactie op mariskaMisk
Ja, wij liggen ook al!
één maand geleden
Hier steeds moeilijker in slaap komen in de avond :( wiegen, voeding. Zit nu weer in de schommelstoel en ga denk ik weer samen slapend eindigen. Ik had zo gehoopt op 1 makkelijkere slaper