488 Reacties
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ja, wij liggen ook al!
Ik lig ookal te voeden😬😅 hopen dat hij zo gaat slapen! Man veeg mij maar op vandaag
één maand geleden
Reactie op mariskaMisk
Nog meer mensen die tussen 8 en 9 zelf ook al naar bed gaan? En nog steeds ...
Neee ik geniet juist heel erg van mijn vrije uurtjes savonds! Lekker wat me time terwijl de baby in z’n bedje ligt 😍 maar ik kan dan ook uitslapen tot een uur of 9 sochtends omdat dit mijn enige kindje is
één maand geleden
Baby is ineens om 2 uur wakker (da's de laatste weken eigenlijk niet voorgekomen, meestal 3 uur op z'n vroegst).
90 gegeven "Want dan leert hij dat de nachten zijn om te slapen".
Nou, daar trapt die van ons mooi niet in. Die ligt nu te zeuren om die andere 90 dus ik geloof niet dat er héél veel meer op zit dan toegeven (en opschieten d'r mee)
één maand geleden
Och shit...
Wij hebben andere voeding (Comfort AR, een stuk dikker)en die combineren we met de gewone Nutrasense, 3 om 3 schepjes.
Dus ik heb speen 3 op de fles zitten.
Nou heb ik net dus 90 gemaakt, met alleen AR, dan kreeg hij in elk geval dikkere voeding, dus hopelijk verzadigd, maar was dus niet.
Nog 90 met gewone Nutrasense gemaakt maar da's natuurlijk een stuk dunner.
Kind verslikte zich 3x voor ik door had dat het niet aan zijn gulzigheid lag. Oepsie.
één maand geleden
Reactie op WeS187
Baby is ineens om 2 uur wakker (da's de laatste weken eigenlijk niet voorge ...
Joh ik geef ook gewoon een volledige fles s nachts, 165 zitten we op, 200 was toch wat veel. Ik heb zoiets: dat komt vanzelf wel, ze weet hier wel dat het nacht is want direct erna slaapt ze weer.
één maand geleden
Pfff hopelijk laat die kleine een groter blok tussen de volgende voeding. 3uurtjes kunnen slapen😢 hopelijk is dit een sprongetje ofzo en snel weer voorbij
één maand geleden
Reactie op Bloemke13
Hoop het ook voor je. Die slaap is zo belangrijk
Nope weer 3 uur er tussen😩 dit doet hij sinds 2 dagen..dus hoop dat het tijdelijk is, want zo krijg je amper rust
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Nope weer 3 uur er tussen😩 dit doet hij sinds 2 dagen..dus hoop dat het ti ...
Hier ook opeens weer om de 3 uur, terwijl hij er een hele periode in ieder geval het eerste blok 6 uur tussen liet. Ik wil dan altijd graag een sprongetje oid de schuld van geven, maar hij zit nu precies tussen sprong 2 en 3 in 🤔
één maand geleden
Reactie op Evaa1991
Hier ook opeens weer om de 3 uur, terwijl hij er een hele periode in ieder ...
Nah ik vermoed een sprong hier sinds 2 dagen.... hopelijk snel voorbij, want hij wil amper slapen
één maand geleden
Reactie op mariskaMisk
Nog meer mensen die tussen 8 en 9 zelf ook al naar bed gaan? En nog steeds ...
I wish!! Mijn dochter is enorm aan het clusteren tot 23.00/00.00 uur. En nu kwam ze dan ook weer om half 2 en nog een x in de nacht. En weer om 6 uur. Dochter van 1,5 ook om 6 uur wakker. Die wilde knuffelen maar zusje wilde niets anders dan gewiegd worden. Dat gevoel van te kort schieten af en toe is zo frustrerend.
één maand geleden
Reactie op momlin
I wish!! Mijn dochter is enorm aan het clusteren tot 23.00/00.00 uur. En nu ...
O dat van je jongste dochter is zo herkenbaar! Heb ik dus ook met m’n zoontje (hij is mijn eerste))
één maand geleden
Reactie op AnoniemLwd
Neee ik geniet juist heel erg van mijn vrije uurtjes savonds! Lekker wat me ...
Lekker! Hier ook enig kindje maar die is om 6uur alweer wakker hoor 😅
één maand geleden
Reactie op WeS187
Ik was gisteren op Netflix de documentaire babies aan het kijken. Tot 3-4 maanden kun je niks zelf doen om ze door te laten slapen omdat ze die verbinding in de hersenen nog niet hebben🙋♀️
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik was gisteren op Netflix de documentaire babies aan het kijken. Tot 3-4 m ...
Die tip van 90 cc gaf het cb me nota bene.
Ook de laatste keer dat ik een tip van ze opvolg.
Ik had gewoon meteen 180 moeten maken, want nu ben ik een half uur langer aan het klooien geweest dan nodig.
één maand geleden
Reactie op WeS187
Ja, dat is een kutadvies. Dat werkt dus echt niet hé.
één maand geleden
Ik vraag me af en toe wel eens af of de baby wakker wordt van de honger of niet. Iedere nacht is het raak, alleen tijdstip is nogal verschillend maar zodra ik haar oppak en ga verschonen (is wel echt nodig) dan is ze rustig en huilt nauwelijks verder. Overigens drinkt ze in de nacht net zoals overdag, soms helemaal leeg, vaak een restje over. Alleen ik heb de puf niet om snachts allemaal andere dingen te gaan proberen want of ik nou eruit moet voor n speen of de fles, ik heb zoveel last van alertheid dat ik toch wel klaarwakker ben