10 Reacties

één maand geleden

Ik had dit ook en sinds ik flesvoeding ben gaan geven is dit voorbij gegaan, achteraf had ik ‘s avonds te weinig voeding..

één maand geleden

Wat vermoeiend kan het zijn hè! Ons dochtertje is nu 11 weken en sinds een week ongeveer slaapt ze ineens veel in de avond, zo vanaf een uur of 20u, ze komt dan nog wel voor een voeding rond 22u/23u en slaapt dan verder de nacht in… de weken ervoor was het ook vaak onrustig.. soms clusteren, en soms gewoon alleen maar op de arm willen. Ik duim voor je dat er bij jou ook over 2 weken verandering in komt 😉

één maand geleden

Is het echt honger? Of zuigbehoefte? Of last van de buik? Zou proberen om wat pauze in te lassen om het goed te laten verteren. Even in de draagzak tussendoor bijvoorbeeld. Maar 8 weken is ook wel een sprongetje. Dus wel blijven geven als ze het echt nodig heeft

één maand geleden

Reactie op Vivian Satter

Ik had dit ook en sinds ik flesvoeding ben gaan geven is dit voorbij gegaan ...
Dit heb ik ook precies ik geef rond avond eten extra flesje en dna gaat het goed.

één maand geleden

Tip om probeer flesje erbij te geven. Als ze dat gulzig opdrinken is t evht honger en heb je misschien te weinig productie. Is bij mij zo in elk geval. Beetje bijvoeden en dan voor beiden beter :)

één maand geleden

Ik zou geen flesvoeding erbij geven als je borstvoeding wil blijven geven. Dit zorgt juist voor verstoring van je productie. Wat als je een speen geeft? Hier is het ook vanaf 10 weken weg, zoals eerder genoemd.

één maand geleden

Onze dochter (ook derde kindje) deed dit ook vanaf geboorte. Rond 8wkn ging ze het clusteren zelf afbouwen en nu is ze 11wkn en doet ze niet meer echt clusteren maar wel savonds om de 2u drinken. Overdag laat ze er 3 tot 4u tussen. Voor nu heb ik m'n armen een beetje vrij savonds, ben benieuwd voor hoe lang 🙈

één maand geleden

Reactie op Bloempje51

Onze dochter (ook derde kindje) deed dit ook vanaf geboorte. Rond 8wkn ging ...
En hoevaak komt ze in de nacht?

één maand geleden

Is ze niet gewoon moe? Dat het lijkt op clusteren? wat als je haar als ze redelijk wat gehad heeft even geruststelt met een speentje oid en in bed legt?

één maand geleden

Oh ja ik herken je vermoeidheid! Nog even volhouden lieve mama ineens is het er af! Dit heb ik ook echt lang gehad en ineens stopte ze er mee. Probeer het je zelf zo makkelijk mogelijk te maken vanaf die tijd en gewoon aan blijven leggen. Niet een speen of kunst voeding of fles geven. Is ook deels mama honger misschien. Ik ging meestal voor de tv zitten en liet het gewoon gebeuren🙈 Weet alleen niet meer wanneer m’n dochter er mee stopte. Ze is nu 15+5 maar misschien wel na die eerste sprong (6-8) weken. Komt goed mama ❤️