4 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Ikzelf heb geen cluster, maar mijn vader is een aantal jaren geleden gediagnosticeerd met chronische clusterhoofdpijn. Het enigste wat bij hem nog helpt is zijn zuurstof, ik zou eens contact opnemen met je behandeld arts wellicht dat hij iets weet voor je om alles wat dragelijker te maken. Ik weet als geen ander wat je doormaakt en als je iemand nodig hebt voor een luisterend oor mag je me altijd een berichtje sturen!馃崁 ik wens je heel veel beterschap en ik hoop dat de aanvallen snel minder worden

2 jaar geleden

Oh wat heftig zeg, ik ben zelf bekend met chronische hoofdpijn, mijn gynaecoloog zei dat ik tot week 20 ibuprofen kan gebruiken (wel zo min mogelijk uiteraard)

2 jaar geleden

Mijn gynaecoloog zei dat ik in het 1e en 2e trimester nog wel eens een naproxen 500mg mag nemen als het echt niet gaat (ik heb endometriose en fibromyalgie). Wel maar 1 en als t echt niet te houden is. Er is uit recent onderzoek gebleken dat nsaids de eerste 2 trimesters heel af en toe nog mogen! En je vk kan je hier gerust voor bellen, hoor!

2 jaar geleden

Ik heb me voorgenomen morgenochtend eens te bellen als de aanvallen nog aanwezig zijn. Waar ik wel een beetje bang voor ben als ik het nu zo inschat. Of anders via de huisartsenpost te vragen voor overleg met een neuroloog want dit heel lang uitzingen lijkt me voor het kindje ook niet heel goed