10 Reacties
茅茅n maand geleden
Mijn kindje doet dit zonder enkel probleem. Wel moet je opletten betreft meer kunstvoeding dan borstvoeding, je melk productie kan echt in een dag lager gaan.
茅茅n maand geleden
Reactie op miamia2023
Mijn kindje doet dit zonder enkel probleem. Wel moet je opletten betreft me ...
Dankje! Vraag het omdat we op vakantie gaan binnenkort en ik graag onbezorgd een of twee glazen wijn wil drinken wanneer het uitkomt. Mocht het niet altijd uitkomen met kolven van tevoren dan dacht ik aan kunstvoeding.
茅茅n maand geleden
Reactie op miamia2023
Mijn kindje doet dit zonder enkel probleem. Wel moet je opletten betreft me ...
Trouwens wel gewoon kolven om de 3 uur als ik zou drinken maar de melk weggooien om de productie op pijl te houden
茅茅n maand geleden
Ik combineer borst met kunstvoeding. Wel veel meer borstvoeding dan kunstvoeding. Eigenlijk zoals jij het van plan bent -alleen kunstvoeding geven als je echt geen borstvoeding kan/wil geven. Baby reageert er prima op. Heeft wel last van krampjes maar dat wordt niet meer of minder door af en toe 茅茅n flesje kunstvoeding. Denk niet dat bij zo sporadisch geven van een flesje kv mijn productie omlaag gaat maar als je van plan bent vaker te geven moet je daar misschien wel op letten.
茅茅n maand geleden
Reactie op kinderwens1995
Trouwens wel gewoon kolven om de 3 uur als ik zou drinken maar de melk wegg ...
Ps Eff een tip mocht je zonnen dan zou ik de melk niet weg doen maar na het zonnen onder de douch mee spoelen jezelf. Zooooo goed.
Ik gebruik zelf geitenmelk, dat komt het meest in de buurt bij borstvoeding en echt gezond voor de kleine.
茅茅n maand geleden
Reactie op Koe1234
Weet trouwens niet hoe jouw baby erop kan reageren. Bij mijn zoontje merk i ...
Dankjewel :):)
茅茅n maand geleden
Reactie op miamia2023
Ps Eff een tip mocht je zonnen dan zou ik de melk niet weg doen maar na het ...
Dankjewel 鈽猴笍
茅茅n maand geleden
Ik deed het ook ivm geen goede productie. Kolfde ook af. Inmiddels heb ik geen productie meer. Dus ik gebruik me voorraad uit de vriezer en 鈥榮 avonds 2 flesje kunst. Als het op is volledig over naar kunst. Ik merk geen verschil in krampen. Mijn dochtertje had zoiezo na het eten een kwartiertje last van krampen. Ze drinkt het trouwens ook even goed weg.
茅茅n maand geleden
Ik ben aan het overstappen van bv naar kv. Geen problemen hier! Enige is dat hij de dag nadat hij meer kunstvoeding heeft gehad (wisselt per dag) minder poept en dat hij soms zo zijn best doet maar het er niet uitkomt dat het hem frustreert. Komt er uiteindelijk toch nog elke dag uit hoor, wat meer in 1x. Geen krampjes verder.