7 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben bij m’n zoontje eerst een voeding overdag om gaan zetten in kunst voeding, dan kon ik kijken hoe hij daar op reageerde qua krampjes etc, niets minder dan wanneer ze snachts veel krampjes hebben.
Toen hij de kunstvoeding goed kon verdragen ben ik snachts wel kunst gaan geven puur omdat dit voor ons praktischer was.
3 maanden geleden
Ik heb bij mijn eerste dochter een combi van bv en kv in 1 fles gegeven, dit is ook mogelijk, dat je bijv half/ half doet. Of net wat meer bv en bijv maar 30cc kv erbij. Dan kan je kleintje langzaam aan wennen aan de kv. Wij hebben destijds voor geitenmelk gekozen als kv ipv kv op koemelkbasis. Geitenmelk zou mogelijk iets makkelijker verteerbaar zijn…
3 maanden geleden
Ik geef overdag de borst en snachts nutrilon duobalans. Deze schijnt goed te gaan in combinatie met borstvoeding em schijnt lichter verteerbaar te zijn.
2 maanden geleden
Reactie op Daar
Ik heb bij mijn eerste dochter een combi van bv en kv in 1 fles gegeven, di ...
je bericht is vier weken geleden, ik ben benieuwd hoe je de geitenmelk nu ervaart. ik zit eraan te denken om dit ook te combineren maar ik weet niet hoe ik moet beginnen.. dus ik hoor graag je advies
2 maanden geleden
Ikzelf ben de bv langzaam aan het ombouwen naar flesvoeding. Tot nu toe alleen het 12/13 uur moment en 18/19 uur moment met kv. Vanwege het afbouwen en borstontsteking te voorkomen kan t niet sneller, maar wil zelf zsm de laatste voeding 22/23 uur dmv kv geven. Ze slaap nu niet goed door en vermoed dat ze door bv (&maaiende armen en vermoeidheid) niet goed eet/drinkt aan de borst.
Jouw keuze om overdag bv te doen en in de avond kv lijkt me een mooie combi. En ik denk dat in de avond kv je kindje meer zal verzadigen