14 Reacties

vorig jaar

Wij hebben bij de eerste de commode in de babykamer gehad en gingen 's nachts gewoon daar verschonen. Ze gaan hier straks een kamer delen dus om de oudste niet te storen gaan we de kleine in onze slaapkamer verschonen op een kast die we al hebben staan.

vorig jaar

In het begin hoop ik ook veel op de slaapkamer te blijven en daar ook te verschonen. Wij wilden sowieso nog een kastje op de slaapkamer, dus hebben een commode gekocht die daarna functioneert als ladekast (laten we staan maar dan de bladvergroter eraf). Op de babykamer hebben we een set met bedje/commode/kast.

vorig jaar

Ik vond het wel fijn om in de babykamer de commode te hebben, gewoon puur voor hygiëne. Kleine kindjes kunnen stinken hoor, dan ben ik blij dat ik de deur van de babykamer achter me dicht kan trekken en met een schoon kindje weer terug in bed kon gaan liggen in een stinkvrije kamer haha

vorig jaar

Wij hebben bij baby nr. 1 de commode op de babykamer gehad, en nu maken we een tijdelijk verschoonstation op onze eigen slaapkamer. Maar beide vooral omdat het op dat moment de meest praktische plek is qua huisindeling. Verder stonk de baby poep dus helemaal niet hier, wat ik iemand anders zie beschrijven 🤭 ging pas stinken toen hij niet meer alleen borstvoeding kreeg, maar ook vaste voeding.

vorig jaar

Wij hebben een commode op de kinderkamer, maar verschoonden dochter eigenlijk altijd met een verschoonkussen op bed. Wel zo makkelijk als je dat paar keer per nacht moet doen in het begin. En dan voor borstvoeding ook lekker vanuit bed. Deed altijd klein lampje aan waardoor mijn vriend er op een gegeven moment ook doorheen sliep.

vorig jaar

Ik zet de commode gewoon op de baby kamer. Ik heb de kleine de eerste maanden in een co sleeper naast ons bed staan. Dit bedje heeft een mandje onderin waarin ik een schoon setje kleding, verschoonmatje, natte doekjes, luiers en luierzakjes heb liggen. Verschonen doe ik op het verschoon matje op ons eigen bed, alleen een kwestie van luier weggooien als je klaar bent met voeden/verschonen 😊.

vorig jaar

Wij hebben m altijd op de babykamer gehad. Moest er snachts toch uit om de kolf schoon te maken en de flesjes schoon te maken dus dan kolfde ik eerst ging daarna Maud verschonen en gaf de fles met gekolfde melk (of mijn man als hij thuis was. Ik vind t heel knap dat mensen zeggen diegene die slaapt (partner of jijzelf) maar die is dan toch echt wel wakker hoor 😂 kind wakker is iedereen wakker in huis 😂 zelfs de kat werd hier altijd wakker hahahaha Voeding geef je vooral in t begin ook gewoon op je eigen bed, lekker warm en knus. Want een babykamer is vaak omdat er niet in geslapen wordt koud en kil haha Dus ik zou zelf lekker kiezen voor op de baby kamer . Alles is dan van die kleine op die kamer en t heeft mij na een paar weken ook veel meer geholpen aan een ritme (hoe gek t ook klinkt) omdat ik dan niet verleidelijk terug t bed in dook hihi

vorig jaar

De grote commode staat op de babykamer, en voor de slaapkamer de kleinste commode van de ikea gehaald, de sniglar geloof ik. Die gebruiken we voor de nacht, en overdag de babykamer. We hebben alles gelijkvloers 🙂

vorig jaar

Dank jullie wel dames, we gaan het in de baby kamer zetten. Zo te lezen is dat praktischer en heeft veel voordelen! 🫶🏼🥰

vorig jaar

Wij hadden op de slaapkamer gewoon een verschoonkussen liggen Die trok ik op bed als de kleine snachts verschoond moest worden. Vanuit de co sleeper op het kussen. En weer door. Zelf zo min mogelijk uit bed ;)

vorig jaar

Reactie op bootjemaantje

Wij hadden op de slaapkamer gewoon een verschoonkussen liggen Die trok ik ...
Dit vonden wij ook heel handig. De commode hebben we in het begin nauwelijks gebruikt. Er lag een verschoonkussen in de keuken en een kussen naast ons bed.

vorig jaar

Commode op de babykamer. We verschoonde gewoon op ons bed ☺️

vorig jaar

Op de slaapkamer. Ik vond het wel handig gezien er regelmatig poepexplosies waren of plassen tijdens verschonen.

vorig jaar

Reactie op Linda93

Dit vonden wij ook heel handig. De commode hebben we in het begin nauwelijk ...
Ja we hebben beneden inderdaad ook een "verschoonstation" in de wasruimte.