Hi allemaal,
Onze kleine (vandaag precies 2 maanden) heeft sinds vrijdag last van zijn buikje. Wij zijn sinds kort op meer flesvoeding overgegaan omdat de borstvoeding niet genoeg voor hem was. Hij dronk altijd al flesvoeding maar we moesten het aantal verhogen. Hij heeft donderdag op vrijdag nacht gepoept en toen pas zaterdag ochtend weer na heel veel dingen proberen. Nu is het inmiddels zondag avond en hij zit nog steeds helemaal verstopt. Ik weet dat sommige babies minder poepen maar onze poepte eigenlijk een paar keer per dag en hij kijkt zoveel pijn te hebben. We kunnen hem bijna alleen maar naar voren dragen. We proberen echt van alles, homeopatische zetpilletjes, een spray van de apotheek, fietsbewegingen, massages, warm badje, hem in een squat houding houden. Niks lijkt te helpen. Ik weet dat dit heel veel voorkomend is bij babies maar dit is voor ons de eerste keer. Wat ik graag zou willen weten, is dit een fase? Gaat dit vanzelf weer over? En hoe lang ongeveer? Groetjes van een bezorgde mama 🥺