6 Reacties

2 maanden geleden

Je kunt een test doen voor je kindje, alleen even met het wattenstaafje door het mondje. Mijn oudste had in februari samen met mij corona (was 18 maanden toen), is wel een andere leeftijd, maar ze had 1 dag goed koorts. Maar volgens mij moet je met een baby onder de 3 maanden met koorts altijd bij de huisarts komen toch?

2 maanden geleden

Mijn kindje van 2 maanden heeft sinds gisteren ook koorts en best flinke, gister 38,4, moest naar de hap komen en daar is hij gezien door de kinderarts. Geen gekke dingen gezien buiten de koorts om. Hij heeft daar zetpil van 120 gekregen en toen zakte het. Vanmorgen uit bed met 38,8. Moet zodadelijk de kinderpoli bellen voor overleg. Wij hebben ook familieleden gehad afgelopen week met corona maarja als je dat weet ben je natuurlijk telaat. Hij is er zelf nog niet op getest

2 maanden geleden

Reactie op Babynummer2-2024

Mijn kindje van 2 maanden heeft sinds gisteren ook koorts en best flinke, g ...
Hoe gaat het met jullie baby’tje?

2 maanden geleden

Reactie op Loulau

Hoe gaat het met jullie baby’tje?
Heeft waarschijnlijk corona dus, 2 avonden met hem op de hap gezeten met als toppunt 39,3 koorts. Bloed en urine onderzoek kwam niks uit dus vandaar de verdenking op corona Krijgt 3 x per dag 120 mg zetpil en hopelijk is het dan snel over! Drinkt vanaf vandaag (dag 3) de flessen weer leeg dus dat is opzich een goed teken denk ik.. en hoe is het bij jullie?

2 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Je kunt een test doen voor je kindje, alleen even met het wattenstaafje doo ...
Ze heeft contact gehad met de arts en die zei we kijken het even aan. Vermoeden is natuurlijk heel groot op corona dus dan is de koorts verklaarbaar. Topicstarter beterschap met jullie kindje.

één maand geleden

Hoi mama's! Ik heb corona en ben doos ongerust nu. Mijn baby heeft net veel gehuild, niet geslapen..