15 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje sliep ook nog in de cosleeper maar hebben wij tijdens ons weekendje weg toch in het beschikbare campingbedje gelegd. Het campingbedje hadden wij tegen het bed geplaatst aan het voeteneinde en dit ging helemaal goed! Je kunt het campingbed misschien ook nog aan de zijkant naast het bed plaatsen. Meestal hebben hotels wel campingbedjes.

één maand geleden

Sommige hotels hebben een campingbed die je erbij kan boeken. Die kan je naast je bed zetten en slaapt je kind prima in waarschijnlijk. Maar je kindje ligt dan wel veel lager. Nog nooit meegemaakt dat een hotel een co sleeper heeft. Deryantentje hebben wij weleens gedaan, kan prima voor een nachtje. Een campingbedje zelf aanschaffen is ook geen slecht idee. Altijd handig voor weekenden weg/familie bezoek. Goed tweedehands te krijgen ook via marktplaats. Niet altijd is er een campingbed in je hotel.

één maand geleden

Wij gaan regelmatig naar een hotel en het is altijd een campingbedje. Of hebben ook wel eens een houten gehad. Maar wel altijd op de laagste stand. Maar misschien te vragen om hem op de hogere stand te kunnen krijgen? Ze zetten hem als je het aanvraagt namelijk altijd klaar. Wat ik deed was veilig samen slapen ook in hotels! Als het bed aan de voorwaarden voldeed natuurlijk. Hier sliep ze namelijk echt no way in die bedjes💩

één maand geleden

Op deze leeftijd kunnen kindjes ook prima nog in de kinderwagen wieg slapen. Doet ons zoontje ook regelmatig ‘s nachts.

één maand geleden

Wij zijn laatst een paar dagen weggeweest, en mijn dochter sliep gewoon in de kinderwagen naast m’n bed

één maand geleden

Natuurlijk zijn er geen co sleepers in een hotel 😭

één maand geleden

Wij zijn vorige week een paar dagen in een hotel geweest. Daar stond een campingbedje en dat ging ook helemaal prima. Mijn rug vond het minder fijn dat het op de laagste stand stond. Je kunt ook zelf eentje aanschaffen en meenemen waarin ze hoger kunnen liggen. Maar verder werkt het gewoon prima voor korte tijd.

één maand geleden

Een deryan tentje!

één maand geleden

Wij zijn net terug van een paar dagen weg. We hebben de baby gewoon in de kinderwagen laten slapen. Er stond een campingbedje op de kamer maar die is zo laag dat ik de baby er niet zelf uit zou kunnen halen

één maand geleden

Wij zijn 10 dagen in Frankrijk geweest en heeft toen ook dag en nacht in de kinderwagen geslapen

één maand geleden

Oh, zoveel die hun baby in de kinderwagen laten liggen. De kraamhulp had tegen ons gezegd dat we de baby niet zomaar in de kinderwagen mochten laten liggen omdat het er te broeierig kon worden en omdat de zijkanten dicht zijn en als ze daar met haar hoofdje tegenaan zou komen, zou ze kunnen stikken. Zou dat dan een beetje overdreven van haar zijn?

één maand geleden

Reactie op Ikke❤️

Oh, zoveel die hun baby in de kinderwagen laten liggen. De kraamhulp had te ...
Lijkt me ietwat overdreven, er vanuit gaande dat je kindje nog niet omrolt of erg verschuift tijdens het slapen. En de broeierigheid lijkt mij ook niet echt kloppen, je kan de kap eventueel naar beneden laten?

één maand geleden

Ze hebben gewoon baby bedje in hotel lijkt mij. Je kan ze ook bellen en je kan het aan geven waar je hebt geboekt. In van der valk hebben ze een houten ledikant. Maar mijn ervaring in buitenland was het altijd een campingbedje.

één maand geleden

Reactie op Kimberley2022

Ze hebben gewoon baby bedje in hotel lijkt mij. Je kan ze ook bellen en je ...
Ik heb nog nooit een co sleeper gezien in hotel

één maand geleden

Co sleeper zelf meenemen? Die van ons kan helemaal plat, zit een tas bij met grote handvatten.