5 Reacties

17 dagen geleden

Ik ben zelf elke keer heel ziek van corona en heb long covid dus zou liever het risico niet lopen, als je er zelf minder last van hebt kan ik me voorstellen dat je verwacht dat je kindje net zo reageert.. ik zou iig kijken of ze een zelftest kunnen doen

17 dagen geleden

Tsja veel mensen weten niet eens of ze covid hebben als ze niet lekker zijn. En dan zouden je ouders ook niet wegblijven omdat de man van de persoon op een feestje was, die zelf geen klachten heeft. Hoe oud is je kindje? Ik denk dat als ze jonger is dan 3 maanden, ik voorzichtig zou doen, maar daarna zou ik het loslaten. Geef je borstvoeding? Dan krijgt ze ook nog antistoffen mee van jou als jij of zij het virus binnenkrijgt.

17 dagen geleden

Reactie op judipudi

Ik ben zelf elke keer heel ziek van corona en heb long covid dus zou liever ...
Ah ja getver, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb tot noch toe gelukkig steeds de "griep variant" te pakken gehad, met een paar dagen ziek en dan gewoon weer fit. Zelftest is wel een goede, hoewel ik eigenlijk niet weet of die ook al werken als mensen nog geen symptomen hebben - maar dat ga ik even uitzoeken!

17 dagen geleden

Reactie op layla223

Tsja veel mensen weten niet eens of ze covid hebben als ze niet lekker zijn ...
Hij is nog geen drie maanden, 11,5 week nu. Dus echt nog wel heel klein. Ik geef wel volledig borstvoeding, dus in die zin vaart hij inderdaad wel mee op mijn bescherming.

17 dagen geleden

Reactie op EefAndTiny

Ah ja getver, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb tot noch toe gelukkig ...
Fijn dat het meevalt voor jou tot nu toe🤩 maar je kleine is nog wel echt klein dus ik zou oppassen. En tegelijkertijd is de vraag ook hoe goed ze zouden kunnen verspreiden zonder klachten, misschien is dat ook wel erg weinig