17 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb vorig jaar met de oudste dochter een grote fotolijst gegeven en daar begonnen met de kleinste hand daar een afdruk op te zetten met verf, dan mijn hand en dan zijn hand. Beetje versprongen zodat je het verschil in grootte en kleur kunt zien

8 maanden geleden

Ik laat een getekend krijtprortrerje maken van onze dochter! En ik heb een lijntekening gemaakt van dezelfde foto en daar laat ik haar overheen krijten. Die stop ik in een lijstje voor 2 foto’s onder elkaar met passe-partout eromheen en tussen. 😁

8 maanden geleden

Volg

7 maanden geleden

Volg

7 maanden geleden

Ik wacht altijd eerst af wat ik voor moederdag krijg 😬

7 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ik wacht altijd eerst af wat ik voor moederdag krijg 😬
Ik volg maar inderdaad, even afwachten hoeveel moeite ik ga doen 🤣

7 maanden geleden

Ik vond deze erg schattig

7 maanden geleden

Reactie op Minke92

Ik vond deze erg schattig
Die zag ik vanmorgen ook ergens voorbij komen. Die is leuk!

7 maanden geleden

Hij wordt super geïrriteerd toen ik over Moederdag begon en of ik wat kon verwachten. Dan krijgt hij zelf ook niks

7 maanden geleden

Mijn partner is helemaal gek van The Mandalorion, dus ik ga een duo kledingstuk bestellen. Voor hem een t-shirt met de tekst The Dadalorian en voor ons zoontje een romper met The Child. Daarnaast heb ik een gepersonaliseerd voorleesboek besteld wat gaat over hem en ons zoontje.

7 maanden geleden

https://www.prullekes-spullekes.nl/a-98774148/papa/opener-papa-dikke-kus-namen-kids/ Ik heb deze besteld met achterop; dikke kus en zoontjes naam. Ook dacht ik aan matchende zwembroeken en dat we op vaderdag ergens gaan zwemmen

7 maanden geleden

Reactie op roosss12

Hij wordt super geïrriteerd toen ik over Moederdag begon en of ik wat kon v ...
Dat is echt niet leuk. Helemaal omdat ze zo klein niks zelf kunnen. En voor jezelf toch een waardering krijgen ofzo.

7 maanden geleden

Reactie op Zomerzonnestraaltje

Mijn partner is helemaal gek van The Mandalorion, dus ik ga een duo kleding ...
Oke hier heb ik er ook zo 1 thuis! De kleine slaapt ook met Grogu en zijn opvang tasje is ook Grogu “The child” dus ben heel benieuwd welke jij precies bedoeld! Kan je linkje sturen?

7 maanden geleden

Mijn man draagt elke dag happy socks, deze gemaakt voor z’n eerste Vaderdag

7 maanden geleden

Ik heb een gepersonaliseerd voorlees kinderboek, namens onze dochter met een tekstje dat samen lezen zo fijn is en dat ze hoopt dat ze nog heel veel boekjes samen gaan lezen :)

7 maanden geleden

Mijn man is vandaag jarig en ik had dit voor hem gemaakt met mijn dochter. Zij heeft de achtergrond geschilderd met vingerverf.

7 maanden geleden

Vorig jaar had ik hem een matchende zwembroek gegeven met de kleine, van Son of a Beach, leuk met de zomer in aantocht. En het boekje Papa is de beste. En een fles whiskey haha. Dit jaar ook weer even verzinnen