78 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Babyluv
Wat een leuke creatieve dingen allemaal! Ik ben bezig om een dekentje te b ...
Zo herkenbaar! Ik zou kleertjes/uitzet gaan naaien. Maar blijkbaar geen kracht voor.... denk ik? Misschien gewoon lui 🫠 Nu hersenloos een diamond painting gemaakt voor op d'r kamer, daar kan ik me dan wel weer tot zetten. Wie weet komen die kleertjes nog.. altijd blijven hopen 😅😇
7 maanden geleden
Reactie op Birgit92
Super leuk! Van wat voor stof heb je dit gemaakt? Kwam het toevallig vandaa ...
Voor de buitenkant heb ik katoen gekozen en voor de binnenkant bamboe badstof. Kan met iedere badstof maar deze is echt super lekker zacht 😊 Ik denk dat bijvoorbeeld hydrofiel of wafelstof aan de buitenkant ook heel leuk is. Veel plezier met maken!
7 maanden geleden
Reactie op AvWR
Ik ben aan het breien geslagen, deze schattige slofjes gemaakt voor een hoo ...
Dit zijn de beste slofjes ooit!! Mijn schoonmoeder had deze gemaakt voor ons en daar was ik mega gelukkig mee. Toen heeft ze een paar extra gebreid 😅🙏🏼
7 maanden geleden
Reactie op Miriamlisanne
Dit zijn de beste slofjes ooit!! Mijn schoonmoeder had deze gemaakt voor on ...
Mijn omamaakt ze. Heb er zelf ookal een aantal liggen in verschillende grotes♡
7 maanden geleden
Reactie op Birgit92
Haal je die stof dan gewoon op de markt of gebruik je daar bijvoorbeeld een ...
Ik heb deze stoffen allebei op de markt gekocht! Maar ik heb dezelfde badstof toevallig ook al in verschillende stoffenwinkels gezien. En je kan het online bestellen als je zoekt op bamboe badstof. Maar als je handdoeken over hebt kan je die natuurlijk ook prima gebruiken, als die breed genoeg zijn (ik heb hem ongeveer 70x70 gemaakt met een driehoek van 30cm aan de lange kanten voor de capuchon).
7 maanden geleden
Reactie op E3ther
Hemnes commode van de IKEA gestyled naar bijgevoegde foto :-).
Heel leuk! 😍