78 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb zelf een hydrofiel capeje gemaakt met de naaimachine. Volgende projecten zijn grote hydrofiele doeken en een dekentje met hydrofiel stof aan de ene kant en een wafelstofje aan de andere kant

5 maanden geleden

Reactie op Asvdw

Mag ik vragen welk patroon je hebt gebruikt?
Ik heb deze YouTube tutorial gevolgd,https://youtu.be/KJRVdXorku8?si=NUoRgpmL-6J8alea . Zelf een beetje aangepast naar smaak 😅 maar voornamelijk dit filmpje gevolgd.

5 maanden geleden

Ook nog ff een vestje bij de slofjes gemaakt 😅 zelf een beetje bedacht dus hopelijk zit het goed 🤞🏼

5 maanden geleden

Reactie op Adventuretime

Ik heb een babynestje gemaakt, helemaal blij mee! Als je met de naaimachine ...
Hoe heb je dit gedaan? 😍

5 maanden geleden

Reactie op maria33641

Hoe heb je dit gedaan? 😍
Ik heb de tutorial op de site van My Simply Special gevolgd, die vond ik al vrij helder. Maar ook op youtube een tutorial gekeken om even te zien hoe dat werkt met de biasband :)

5 maanden geleden

Een tas voor onze dochter gehaakt! Kunnen we de luiertas mooi doorschuiven zometeen. Nu op naar project babydeken. 😃

5 maanden geleden

Eerste project voor de baby is klaar! Aankleedkussenhoes in onderwater stijl! Echt nog heeel erg beginner qua naaien maar ik ben er trots op😄

5 maanden geleden

Eindelijk klaar, zelf plantjes gemaakt van vilt😊

5 maanden geleden

Rechts voor de baby (wat hij hopelijk bij de geboorte goed past) en links een broekje voor mijn dochtertje. Wel met hulp van mijn oma. Helemaal zelf lukte nog niet (nog niet zo lang geleden begonnen met naaien) 🙈

5 maanden geleden

Vandaag begonnen aan het geboortebord! Net een MDF-plaat gehaald en ingetekend. Het vogeltje is onze eerste zwangerschap (een bbz die operatief verwijderd is) en de perenboom is een verwijzing naar zijn vorig jaar plots overleden opa - Peer. 🥹 Mijn man gaat het uitzagen en dan kan ik 'm gaan schilderen aankomende week. En onderaan komt dan nog de naam.

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Vandaag begonnen aan het geboortebord! Net een MDF-plaat gehaald en ingetek ...
Klaar! Alleen nog beitsen en de letters van z'n naam onderaan bevestigen.

4 maanden geleden

Reactie op 1994Lisa

Rechts voor de baby (wat hij hopelijk bij de geboorte goed past) en links e ...
Oeh! Heb je een patroon?

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Klaar! Alleen nog beitsen en de letters van z'n naam onderaan bevestigen.
Wauw wat heb je dat mooi gemaakt😍😍😍

4 maanden geleden

Ik heb dit dekentje zelf gemaakt met de naaimachine 😁 Hydrofiele stof aan de binnenkant en wafelstof aan de buitenkant

4 maanden geleden

Reactie op wendiependie

Oeh! Heb je een patroon?
Overslagshirtje Fien van de naaizusjes, broekje Oliver en het mutsje is de (single) knot top hat van the simple life company

4 maanden geleden

Badcape is eindelijk af! Had al een paar maanden de stofjes in huis 😅

4 maanden geleden

Een sterrenpakje 🤩

4 maanden geleden

Reactie op LMaria99

Een sterrenpakje 🤩
Ohmygoddddddd wat cute!!! Heb je hier een patroon voor gevolgd? Zo ja, welke?☺️