Sinds ik zwanger ben, beginnen mijn vingers te kriebelen voor allerlei leuke creatieve projectjes. Daarin ben ik vast niet de enige.
Daarom dit topic om al je creatieve uitspattingen voor de baby te showen en elkaar hopelijk een beetje te inspireren. Je gehaakte knuffels, je zelf genaaide pakjes, muurschilderingen, klei werkjes, you name it!
Ben heel benieuwd waar jullie mee bezig zijn!
Ik heb zelf een hydrofiel capeje gemaakt met de naaimachine. Volgende projecten zijn grote hydrofiele doeken en een dekentje met hydrofiel stof aan de ene kant en een wafelstofje aan de andere kant
Ik heb deze YouTube tutorial gevolgd,https://youtu.be/KJRVdXorku8?si=NUoRgpmL-6J8alea . Zelf een beetje aangepast naar smaak 😅 maar voornamelijk dit filmpje gevolgd.
Ik heb de tutorial op de site van My Simply Special gevolgd, die vond ik al vrij helder. Maar ook op youtube een tutorial gekeken om even te zien hoe dat werkt met de biasband :)
Rechts voor de baby (wat hij hopelijk bij de geboorte goed past) en links een broekje voor mijn dochtertje. Wel met hulp van mijn oma. Helemaal zelf lukte nog niet (nog niet zo lang geleden begonnen met naaien) 🙈
Vandaag begonnen aan het geboortebord! Net een MDF-plaat gehaald en ingetekend.
Het vogeltje is onze eerste zwangerschap (een bbz die operatief verwijderd is) en de perenboom is een verwijzing naar zijn vorig jaar plots overleden opa - Peer. 🥹
Mijn man gaat het uitzagen en dan kan ik 'm gaan schilderen aankomende week. En onderaan komt dan nog de naam.