29 Reacties
2 maanden geleden
Frambozenbladthee en dadels hebben mij enorm geholpen. Ik heb echt minimale bloedverlies. Zowel bij de bevalling als in de weken erna
18 dagen geleden
Ik heb in de week dat ik was uitgerekend alles aan fabeltjes geprobeerd 🙈 van het schuin lopen met een been op de stoep, huppen op een yogabal, frambozenbladthee, ananassap, dadels. Uiteindelijk ben ik een dag na de uitgerekende datum bevallen. Het was een vlotte bevallig met erg heftige weeën en een vlotte uitdrijving. Ik denk niet dat dit komt door alles wat ik geprobeerd heb om de bevalling op te wekken maar dat het gewoon aan je eigen lijf ligt wanneer het er echt klaar voor is.
17 dagen geleden
Vanaf week 37 ben ik begonnen met frambozenbladthee drinken. Met 38 weken bevallen van mijn eerste kindje. Ik ben van geen weeën naar direct persweeën gegaan. Toen de verloskundige bij mij thuis aankwam, moest ik gelijk beginnen met persen. Binnen 1 uur was hij er. Geen idee of het aan de thee lag, maar ik ga het bij de volgende zeker weer drinken. De placenta kwam na 45 vanzelf los. Ik ben ook 3 dagen per week door blijven sporten de gehele zwangerschap tot de bevalling, naar mijn idee heeft dit ook geholpen.