26 Reacties

één maand geleden

Hier nooit een wekker gezet om 07:00 uur! Onze dag begint gewoon wanneer de kids zich zelf melden en tot heden gaat dat super! Dochter word volgende week 3 jaar.. Wij zijn niet zo van het ritme, go with the flow. Gelukkig gaan de kids er ook goed op.

één maand geleden

Ik deed dit eerst ook en toen kwam hij in sprong 2. Weg ritme haha. Nu denk ik wel: nu kan ik nog slapen aangezien ik nog verlof heb.

één maand geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Hoe ziet jullie voedingsschema eruit en hoe heb je dat aangepakt? 😊
Ik ben gewoon op vaste tijden gaan voeden. Ik deed eerst 6 voedingen overdag. 7.30/10.30/13.30/16.30/19.30/22.30. omdat ik hem eigenlijk voor elke voeding moest wakker maken heb elke voeding met 30 cc verhoogt zodat ik naar 5 voedingen kon. 7.30/11.00/15.00/18.30/22.30 Tussen 22.30 en 6.30 bied ik 90cc aan. Hierdoor krijgen ze sneller een dag nachtritme. Daarnaast hou ik een speling aan van 30 minuten vroeger of later. Maar de nieuwe fles wordt weer berekend vanaf de vaste tijd zoals hierboven benoemd.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik zou zelf echt niet aan zo’n ritme moeten denken, om eerlijk te zijn… ik ...
Je omschrijft precies me zoontje zijn ritme. En ook ik sta er hetzelfde in als jij! Hoe oud is je dochtertje nu?

één maand geleden

Reactie op Oummouss

Je omschrijft precies me zoontje zijn ritme. En ook ik sta er hetzelfde in ...
Haha grappig ☺️ Ze is morgen 7 weken!

één maand geleden

Ons baby doet het veel beter sinds ritme. 19:00 op bed dan om 23:00 droomvoeding dan rond 4:00 komt die weer voor een fles en wil er dan om 6-7 uur uit. Dan vervolgens om 11/12 u middagslaapje.