6 Reacties

2 maanden geleden

Baby wordt wakker, voeden 1e borst, verschonen , even tummy time en knuffelen, voeden 2e borst, en dan is het uur alweer voorbij en gaat ze naar bed. Ze slaapt dan 1,5 tot 2u en dan begint bovenstaande weer opnieuw. Tenzij er onrust is of weggaan maar dit is wel de basis.

2 maanden geleden

Baby wordt wakker, verschonen, tummy time (proberen we elke x te doen maar soms heeft die erg honger dan sla ik dit over )& voeden. Dan lekker knuffelen, soms even wat "spelen" in de box of naast ons op de bank. Na 1 uur / 1,5 uur gaat hij naar bed. En dan begint het opnieuw 🙈 Onze zoon is morgen 8 weken.

2 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Baby wordt wakker, voeden 1e borst, verschonen , even tummy time en knuffel ...
Onze dochter is 5,5week 😀

2 maanden geleden

Voeden en luier verschonen. De volgorde hierin hangt van de voeding af. Dan afhankelijk van haar of direct weer even slapen en later wakker voor de volgende voeding. En dan ergens in de dag altijd even naar buiten, meestal in de wandelwagen. Boekje voorlezen en naar de bieb is ook een activiteit, meer met het idee jong geleerd

2 maanden geleden

Mijn baby wil overdag niet slapen. Is heel alert en wil alleen maar bij mij liggen of in de draagzak. Dan slaapt hij wel

2 maanden geleden

Reactie op roosss12

Mijn baby wil overdag niet slapen. Is heel alert en wil alleen maar bij mij ...
Onze dochter heeft precies hetzelfde. Ze is 4 weken