30 Reacties
één maand geleden
Ik heb er zelf geen last van, maar heb op Insta eens gezien dat iemand er een haarelastiek omheen deed, zodat ze wat strakker zitten!
één maand geleden
Ik lees mee! Sta ook vaak zwaar geïrriteerd met dat pakje te wapperen met 1 hand, vooral als hij bijna leeg is 😤
Ik ben van plan de verzwaarde billendoekjes doos van OXO te kopen. Die heeft veel positieve reviews. Is er iemand op het forum die er ervaring mee heeft toevallig?
één maand geleden
Ik heb dit met waterwipes niet, vgm is t ook dat merk maar niet zeker… blauw wit pakje, zit in luier tas en maar 1 pakje ervan haha dus durf t niet zeker te zeggen
Maar
Ik lees vaak dat een elastiek om t pakje doen helpt! Zelf nog niet getest, ervaar t zelf ook maar stoor me er niet gigantisch aan haha
één maand geleden
Pampers sensitive zijn de eerste en enige die bij ons 1 doekje per keer geven. Waterwipes, verschrikkelijk! Komen meerdere uit die je er ook nog uit moet pulken én uit moet vouwen een voor een.
één maand geleden
Wij hebben deze https://www.hema.nl/baby/babyverzorging/verzorgingsaccessoires/tissuesbox-voor-babydoekjes-33509450.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw8--2BhCHARIsAF_w1gyMl49vobpkyeVWQXqGO42xUCs0yxWfVP1XVp3OBeaZri2LtpDO3ogaAnfDEALw_wcB&gclsrc=aw.ds. Pak openscheuren, doekjes erin en je kan ze makkelijk eruit halen. Voor onderweg gebruiken we wel gewoon de normale verpakking
één maand geleden
Reactie op AnoniemLwd
Ik lees mee! Sta ook vaak zwaar geïrriteerd met dat pakje te wapperen met 1 ...
Ja gebruik hem nu al 3 jaar! Echt een goede aankoop geweest.
één maand geleden
Wij doen een elastiekje om het pak heen en dan trek je er maar 1 misschien 2 uit per keer 🫣 de kraamzorg zei ook al dat dit de tip is die ze altijd geeft, een haar elastiek om t pak aan 1 kant en tadaaaa
één maand geleden
Reactie op AnoniemLwd
Ik lees mee! Sta ook vaak zwaar geïrriteerd met dat pakje te wapperen met 1 ...
Yes, wij hebben na 6 weken aan irritatie ook de doos van OXO gekocht. Werkt erg fijn!! Een enkele keer dat je 2 doekjes te pakken hebt, maar in ieder geval geen 10 meer tegelijk 😉
één maand geleden
Ik haal er altijd gewoon al wat billendoekjes uit. Bij plassen gebruik ik standaard 2 billendoekjes en bij poepen ben ik niet zo zuinig. Van te voren maak ik de luier open en kijk ik even, als ze bijv geplast heeft leg ik alvast 2 doekjes neer, zo voorkom je het probleem met hoeven trekken. Als ik dan nog een extra doekje nodig heb kan ik die eenvoudig pakken, omdat het pak al open is en het laatste doekje nog omhoog zit om te grijpen, als ik dit niet nodig heb maak ik de pak met billendoekjes na het verschonen dicht. Vind zulke billendoekdoosjes persoonlijk erg overbodig