27 Reacties
9 dagen geleden
Gewoon fles geven, boertje, schone kont , en wegleggen.
Dat al sinds dag 3 van dr geboorte, en slaapt tot 7:30 uit.
9 dagen geleden
Na 2 uur wakker te zijn geweest: Slaapzak, white noise, speen, donkere kamer. Neerleggen en maffen.
9 dagen geleden
Reactie op saartje2024
Na 2 uur wakker te zijn geweest: Slaapzak, white noise, speen, donkere kame ...
Donkere kamer?? Toch niet overdag hoop ik 😬 dan kunnen ze verwarring krijgen met dag en nacht.
9 dagen geleden
Reactie op Merel2027
Onze dochter slaapt overdag ook op een donkere slaapkamer en op de opvang o ...
Hier precies hetzelfde. Gewoon de kamer donker maken.
Nu de kerstboom staat in de huiskamer leggen we dr ook in de box soms, om te slapen. Dan staat alleen de boom aan. Daar kijkt ze dan naar waarna ze in slaap valt 🥰
9 dagen geleden
Reactie op Merel2027
Onze dochter slaapt overdag ook op een donkere slaapkamer en op de opvang o ...
In dat geval lekker doorgaan 🤣haha
9 dagen geleden
Ik herken mij in alle reacties. Kortom: de ene dag werkt dit... de andere dag dat... soms slaapt hij veel, soms dramatisch...
Hoop houden dat het een fase is en dat het stapje voor stapje beter gaat 😉
9 dagen geleden
Reactie op renato-026
Donkere kamer?? Toch niet overdag hoop ik 😬 dan kunnen ze verwarring krijg ...
Dat is vaak tot een leeftijd van ongeveer 15 weken als er nog geen volledige biologische klok is.😊 daarna wordt aangeraden in een donkere kamer zodat ze prikkels makkelijker kunnen verwerken.
9 dagen geleden
Reactie op renato-026
Donkere kamer?? Toch niet overdag hoop ik 😬 dan kunnen ze verwarring krijg ...
Jawel hoor ook tijdens de dutjes, altijd gedaan met dochter ook. Slaapt als een roosje. Kind is nu 3 en doet nog steeds een middagdutje (heerlijk HALLO rust). Overigens ook advies van slaapcoach. Zoon slaapt nu ook zowel overdag als ‘s nachts dikke prima 👍🏽
9 dagen geleden
Niet wiegen, gewoon wegleggen (wakker) en zelf in slaap laten vallen. Er zijn momenten dat dat wat lastiger gaat, maar na een paar keer even tegen je aan en weer wegleggen lukt het 9 vd 10 keer toch.
Als dit écht een keer niet wil, dan wandelen (buiten in de kinderwagen).
Voor de nacht slaap soms aan de borst, soms gewoon gelijk op bed.
9 dagen geleden
Jeetje wat een perfecte babies allemaal hier 😂 bij ons overdag gewoon nog steeds op de arm/op schoot (gezellig ✨) met een beetje wiegen. 's Avonds na het avondritueel ook beetje wiegen en dan wegleggen in zn bedje. Ik vind het helemaal prima, hij is maar één keer zo klein.
9 dagen geleden
Reactie op Isaaq
Ja wou net zeggen 🤣 kan me niet voorstellen dat ik me baby gewoon weg leg ...
Je bent zeker niet de enige hoor. Mijn baby laat zich ook absoluut niet wegleggen. Hij heeft de borst nodig om in slaap te vallen of anders in slaap wiegen. Sinds kort lukt het ook niet meer om hem in z’n cosleeper te leggen dat hij daar verder slaapt (dit lukte voorheen wel) dus hij ligt de hele nacht tegen mij aan geplakt 😂
8 dagen geleden
Hier op de stoel in de slaapkamer heerlijk samen zitten tot ze slaapt, en leg haar dan weg.
Wakker wegleggen vinden we beide niet fijn, vind de stoel momentjes heerlijk samen 🥰
8 dagen geleden
Overdag bedje wiebelen, wiegen, aaien, draagzak net wat nodig is. 's avonds slaapt ze zelf in, deed ze zomaar ineens zonder training oid.