27 Reacties
9 dagen geleden
Reactie op Axx01
Ik doe dit ‘s avonds ook altijd, vind het heeerlijk om haar in mijn armen t ...
Na een minuut of wat pak ik altijd wel mn telefoon, licht zo zacht mogelijk en heerlijk even scrollen 🙈
As we speak zit ik nu ook in de stoel met een slapende baby op mn arm 😅
Maar ook met telefoon is het heerlijk haar bij me te hebben 🥰
8 dagen geleden
Mijne slaapt altijd 45 minuten. Bij hele hoge uitzondering een keer 1,5 uur. Snachts wel langer.
Overdag donkere kamer, in bed leggen, op dr buik draaien, speentje er in, deken er over en minuutje liedje zingen of even speeldoosje aan. Dan slaapt ze nog niet, maar zakken die oogjes rustig dicht en gaat ze slapen. En als ze dr dag niet heeft en dan gaat krijsen in bed dan in de draagdoek en wandelen. Dan slaapt ze binnen 5 minuutjes alsnog (15 als ze echt echt niet wil. Moet ik wel 45 minuten door blijven lopen.
Savonds voeden, pyjama aan, slaapzak aan, in bed leggen, op buik draaien, speentje er in en deken er over (wordt erg koud bij ons snachts met enkel glas) en verhaaltje voorlezen. Soms 5 minuten, soms wel 20.
Snachts (meestal 1x, soms 2x per nacht) voeden, boertje, verschonen, andere borst, boertje en terug leggen.
Eerste weken sliep ze enkel op mij, en toen opeens in bed. Maar tegenwoordig wil ze dat helemaal niet meer :( ook jammer, want af en toe wel gezellig..
8 dagen geleden
Overdag; in bedje met kleertjes en laken er over. Speen, kus, gordijn dicht. Vaak valt ie dan in slaap. Soms is ie boos of verdrietig dat hij naar bed moet, dan doe ik mijn hand(en op zijn hoofd en/of buik en shh tot hij rustig is. Ik haal hem er niet uit tenzij hij overstuur is, maar troost hem altijd als hij huilt.
‘s Avonds: schone luier, slaapzak aan, drinken (liggend voeden in schemerige kamer), naar eigen bed, speen, kus, rolgordijn dicht. En dan valt ie wel in slaap, minder verdriet dan overdag maar wel soms even terug voor de speen.
‘s Nachts: drinken, schone luier, drinken en in de cosleeper. Geen speen of andere dingen, hij valt meestal in 1 minuut in slaap.